Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Foredrag med deMib - TILBUD

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har i de kommende måneder afsat tid til at holde en række SEO Foredrag i Danmark, til en meget lavere pris, end jeg ellers holder foredrag til.

Det SEO-foredrag jeg drager på turne med vil have fokus på, hvilke SEO-strategier og metoder der virker i dag – efter Google Penguin, Panda og Hummingbird, og hvilke strategier og metoder jeg forventer, vil være de mest effektive i de kommende år.

Du kan læse mere om dette SEO Foredrag - og booke dit eget, her: www.demib.dk/foredrag-om-seo/

TJEN PENGE PÅ MIG

Nogle af dem der allerede har booket mig til et SEO-fordrag har gjort det til et lokalt arrangement, som de så sælger billetter til. På den måde kan de hurtigt tjene en rigtig god profit. Og det er de meget velkommen til.

Hvis du f.eks. bare kan sælge bare 100 billetter af 350 kr - hvilket er en virkelig lav pris for sådan et foredrag, så har du en omsætning på 35.000 kr. Heraf skal jeg så have de 6.500 (+evt. transport), og du skal af med lidt for et lokale, men det meste er profit til dig. Kan du sælge flere billetter, eller sælge dem til en lidt højere pris - begge dele er absolut muligt, så kan du tjene endnu mere. Mulighederne er åbne ...

Så, hvis du er en rigtig iværksættertype, eller måske har lavet sådanne arrangementer før, så var det måske nu du skulle slå til ...?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:34

Du bliver glad, arrangøren bliver glad og 100 deltagere bliver glade. En ren win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win-win--win-win-situation Yes

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 05:15

Ja, Demib for 6.500 er eh hel sjå dåårlig....det ku værre varrere (såån siger over i det mørke jylland hvor jeg komme fra....)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:27

De første 5 foredrag er nu booket. Jeg glæder mig rigtig meget til denne SEO-tourne. Jeg er ved at lave foredraget færdig, som jeg er sikker på bliver forbandet godt. Så glæd jer - alle jer der allerede har booket et foredrag eller skal med til et af dem ...

Der er stadig 15 ledige foredrag, så kig ind og book inden det er for sent: http://www.demib.dk/foredrag-om-seo/

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)