Kina modeller eller ej. Kan du vise mig en eneste person der er død i en brand skabt af en controller ?. Så kom lige ned på jorden igen, og prøv at forholde dig til virkeligheden
Vil du ikke anderkende faren ved kopi produkter, som ikke lever op til den standard der er sat af dem som laver originalen?. Hvad er det for et forretningsyn du har fået, for dig er det okay, hvis du bare lukker øjnene og ikke opdager virkeligheden?
Jeg har siddet som test manager for et stort firma og der blev der brugt rigtige mange penge på, kontrol af produkterne, om det materiale der blev brugt levede op til de krav for antændelighed, smeltepunkt osv.
Hvis så et stk uoriginal stk hardware kommer på markedet og ikke lever op til de krav, hvem tror du så får skylden hvis spillekonsol går op i røg og flammer, det er da ikke piraten, nej det er da brand mærket, som får al opmærksomheden, derfor gå man ben hårdt efter disse kopivare, for ikke at skabe dårlig omtale.
Håber da aldrig at der opstår ulykker med død til følge, men det er jo netop derfor der bruges mange penge på at udvikle disse ting. Nu opholder jeg mig en del i Asien og kan godt fortælle, at rigtig mange brande skyldes dårlig kvalitet af el-artikler, det skal du nok have i mente førend du spiller smart om døden.