Har du tjek på, hvad du som importør har af ansvar, når du har med el-artikler at gøre ? Måske er dette med til at stoppe dig og andre som ikke tager sit ansvar alvorligt, når det drejer sig om El-artikler og nej et CE mærke er ikke garanti for produktet sikkerhed, det er kun producenten som mener produktet lever op til disse krav, har du undersøgt om du har et slut ansvar for disse produkter hvis det går helt galt? Du skal komme i kontakt med denne advokat, som udfører denne sag for et firma, sikkert Sony Danmark, og 25.000 kr. er små penge i sådan en sag. Det med at andre også sælger dem, er jo ikke noget som så giver dig frihed til at gøre det samme, derfor skal du i kontakt med denne advokat og derigennem kan du fremføre din egen sag, og han vil efterfølgende lave en respons til dig, udfra det du oplyser. At du allerede nu siger du har ikke tænkt at ville betale noget som helst, sætter dig bare i en lidt svære situation, da du udviser manglende samarbejdvilje til denne sag. Kan kun råde dit til at sende en skriftlig redegørelse for hvordan du ser sagen og på den måde få gang i en dialog. |
Finn du har dummet og må betale ved kasse 1. Du kan sikkert få kravet nedsat, ved at henvende dig og be om godt vejr. Men at komme med en undskyldning om, at alle andre jo også gør det er simpelthen for dumt.
Det svarer til, at du bliver taget for spritkørsel og regner med at kan slippe for bøde og dom, fordi der er så mange andre der gør det.
At du har kæmpet for at få din webshop op og kører og at det er "uretfærdigt" hvis du skal lukke. Det burde du ha tænkt på inden du bestilte Dem....