Nu er det heldigvis sådan at en eventuel dommer vil ikke acceptere et krav på 25.000, dommeren ved ligeledes udemærket godt at de 25.000 er et trick som advokaten kører på dig, går den så går den.
|
Kopivarer stoppet i tolden
Er selfølgelig ikke interesserert i og betale noget og mener det hele er lidt tosset. Men har jo ikke råd til og betale de 25kilo eller det halve for den sags skyld. Og har heller ikke råd til en retsag som kan tage flere år og koste op mod 100000kr som alligvel altid er de største som vinder. Hvad sker der hvis man lukker sig firma og netside og sit Cvr nummer. Og siger man er konkurs. Vil det så ikke stadig følge en efter det er lukket. Da det er et enmands virksomhed. ? |
Og du tror selv på at en advokat, uden nogen form for bevis for at det er dig der har bestilt varerne + vel vidende at det var kopier, sætter en sag igang? Kan du ikke bare glemme sagen og komme videre? Sagen går i glemmebogen automatisk medmindre du bliver ved at sidde her og skrive offentligt. En dommer vil ligeledes afvise sagen, ingen dommer gider tage en sag omkring 14 ps3 controllere som du måske har bestilt i Kina, de har andet at lave. Og du kan i en retsag udelukkende komme til at betale det som _sagsøger BEVISELIGT har tabt_. Det advokaten gør er at misbruge sin bestalning og hive "fear factor" kortet op ad lommen for at få dig til at betale, penge som går direkte i hans lomme.
|
Ville kræve en dommerkendelse at få dette udleveret, tror du en dommer vil give en dommerkendelse pga. en sag med 14 ps3 controllere? |
Sikke da en gang sluder og vrøvl du skriver! |
Du glemmer lige at det i givet fald er den anklagede der skal kunne løfte bevisbyrden om at pakken ikke var til ham eller alt indholdet var forkert !
|
14 styk kan tvivlsomt forsvares som privatkøb = erhvervsmæssigt øjemed. |
Det er 15 stk af ingenting dette lyder helt vildt og jeg synes det lyder som et forsøg for at få en person til at betale en masse som ikke er ok ! Jeg ville hvis det var mig bede om at disse produkter bliver sendt retur til afsender da de er købt i god tro i forhold til at flere 100 shops sælger det samme produkt ! Og nej det er ikke kun små butikker som sælger disse BILKA sælger også disse "kopi" produkter |
Mine hjemmesider: Fodboldtøj - Tryk på t-shirts
Det ændrer ikke ved at du hæfter personligt. Dialog med modparten er vejen frem for dig. Du sidder på krogen og jo flere krumspring du forsøger jo mere svært gør du det for dig selv. |