Hej
Jeg leder efter en programmør, der kan lave en simpel, men skræddersyet hjemmeside til mig.
Hjemmesidens formål er at vise videoer. Forsiden skal kun indeholde EN video. Og jeg skal være i stand til at uploade videoer løbende.
Sådan har jeg tænkt mig, at det skal foregå:
Jeg uploader en video, lad os sige i uge 44. Når jeg uploader en ny video i uge 45, så skal videoen fra den forrige uge rykkes over i en database (eller ny side), således at det kun er videoen fra uge 45, der vises. I uge 46 uploader jeg en ny video. Vidoen fra uge 45 rykkes over i databasen (sammen med den eksisterende video fra uge 44) osv.
Skriv gerne en kommentar for yderligere spørgsmål eller pm, hvis du er interesseret.
Mvh.
Hej IværksætterPolit,
Prøv evt. at kigge her:
http://99designs.com/web-design
Der kan du poste en opgave (fx. website).
Du bestemmer selv budget. Herefter er der forskellige designere, der byder ind med deres bud på hjemmesidedesign til dig. Du kan herefter rate deres design, så de andre designere kan se hvilket slags design du kan lide og derefter rette til hele tiden. Til sidst skulle der gerne være en der rammer rigtigt. :)
Måske vil ovenstående løsning være noget for dig? Jeg ved dog ikke mht. implementering af hjemmesidedesignet, hvor let den del er efterfølgende. Der er nok nogle andre i tråden, der kan give lidt rådgivning herom, inden du evt. beslutter dig for ovenstående løsning.
Jeg har selv brugt lignende løsninger som ovenstående til logo designs. Det eneste man skal være opmærksom på er, om de selv designer eller de "tager" eksisterende designs fra andre websites (hvilket de ikke må grundet copyright).
Held og lykke med dit webdesign!