Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor billigt kan du lave min hjemmeside?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 3. Mar 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

#Tommy Nitz 

Jeg vil gerne have en hjemmeside, der er så enkel som mulig for mig (som ikke har forstand eller ønsker at bruge tid på programmering) :)

Foreslår du, at jeg bruger en anden video-kanal/streamer end youtube eller skal jeg holde mig til youtube? Her tænker jeg på rettigheder og jura-issues ift. til at køre videoerne på min side.

Tak for kommentaren.

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 18:07

Hvis du har et budget på 2000-4000 og du er villig til at gå på kompromis med "skræddersyet", kan jeg godt levere en god løsning til dig, der overholder alle de andre krav du har og selve konceptet med videoerne - og at du let og enkelt kan redigere i det. Skriv en mail til mig på samuel@impressio.dk så kan vi snakkes nærmere omkring det.

Venlig hilsen

Samuel

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. May 12
Indlæg ialt: 57
Fra  webintas Skrevet kl. 18:33

Hej

Hvis du endnu ikke har fundet en der kan det du ønsker så kontakt mig på peter@webintas.dk og se mere på webintas.dk. Jeg kan sagtens lave det til den pris. 

Fra Odense
Tilmeldt 20. Nov 13
Indlæg ialt: 1
Fra  TankeVækkende Skrevet kl. 22:05

Hejsa

Jeg kan anbefale Jens Ravn, som har lavet min hjemmeside www.tanke-vaekkende.dk

Han er ret dygtig.

vh

Stephan

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 00:25

Jeg synes det giver god mening for dig at have dine videoer liggende på YouTube, herved får du både gratis eksponering gennem YouTube og ingen ekstra omkostninger til trafik på din server.

Videoerne kan du så bare embede på din hjemmeside og det du ønsker kan nemt sættes op i WordPress. Så har du også din side liggende på et godt system hvis du senere ønsker at ændre konceptet. 

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. May 12
Indlæg ialt: 57
Fra  webintas Skrevet kl. 08:04

Hej igen

Jeg synes også det vil være en rigtig god idé med at ligge videoerne på YouTube og så embedde dem på din egen side. Hvis ogaven kun består af en enkelt side med en video, så kan jeg lave det for 1000 kroner. 

Fra Taastrup
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 114
Fra  PersonligUdvikling.Nu Skrevet kl. 09:20

IværksætterPolit:

Hej

Jeg leder efter en programmør, der kan lave en simpel, men skræddersyet hjemmeside til mig.

Hjemmesidens formål er at vise videoer. Forsiden skal kun indeholde EN video. Og jeg skal være i stand til at uploade videoer løbende.

Sådan har jeg tænkt mig, at det skal foregå:

Jeg uploader en video, lad os sige i uge 44. Når jeg uploader en ny video i uge 45, så skal videoen fra den forrige uge rykkes over i en database (eller ny side), således at det kun er videoen fra uge 45, der vises. I uge 46 uploader jeg en ny video. Vidoen fra uge 45 rykkes over i databasen (sammen med den eksisterende video fra uge 44) osv.

Skriv gerne en kommentar for yderligere spørgsmål eller pm, hvis du er interesseret.

Mvh.

Hej IværksætterPolit,

Prøv evt. at kigge her:

http://99designs.com/web-design

Der kan du poste en opgave (fx. website).

Du bestemmer selv budget. Herefter er der forskellige designere, der byder ind med deres bud på hjemmesidedesign til dig. Du kan herefter rate deres design, så de andre designere kan se hvilket slags design du kan lide og derefter rette til hele tiden. Til sidst skulle der gerne være en der rammer rigtigt. :)

Måske vil ovenstående løsning være noget for dig? Jeg ved dog ikke mht. implementering af hjemmesidedesignet, hvor let den del er efterfølgende. Der er nok nogle andre i tråden, der kan give lidt rådgivning herom, inden du evt. beslutter dig for ovenstående løsning.

Jeg har selv brugt lignende løsninger som ovenstående til logo designs. Det eneste man skal være opmærksom på er, om de selv designer eller de "tager" eksisterende designs fra andre websites (hvilket de ikke må grundet copyright). 

Held og lykke med dit webdesign! Smile

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)