Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min hjemmeside er blevet ramt af malware - Hvad gør jeg?

Side 5 ud af 6 (57 indlæg)
Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 17:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Det er netop min pointe, men andre har travlt med at punke mig, fordi jeg rimeligt nok er kritisk overfor de der lappeløsninger, som ofte finder sted.

Har man lappet et hul og det opstår senere p.g.a. en ny bug og man ikke har sikret sig, at man kan forhindre disse med andre tiltag, så mener jeg jo at den løsning man har serveret kun er brandslukning og en lappeløsning, som kunden ikke kan være tjent med.

Men selvfølgelig man vil ikke slukke for sin indtægtskilde, det er nok mere der den ligger begravet.

 

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 17:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg skulle bruge samme analogi, som Hr. Mogens Jørgensen bruger på mine indlæg, hvor jeg tilbyder min hjælp til trådstarter;

-------------
Indlæg 1
"Du ringer eller skriver til Joomlakonsulenten. ;-) Har stor erfaring med at rense og de-hacke Joomla hjemmesider."

Indlæg 2
"Send mig et login til nem-rabat.dk og FTP (pr. mail), og så vil jeg kunne give dig en diagnose på, hvor store skaderne er."

-------------

så kunne jeg ud fra at Hr. Mogens Jørgensens hjemmeside, som han linker til via sin Amino profil ikke virker, konkluderer, at Hr. Mogens Jørgensen ikke har styr på at lave hjemmesider m.m., selvom at han arbejder i en virksomhed, der laver hjemmesider m.m.

Men, jeg vælge at drage den endelige konklusion, at Hr. Mogens Jørgensens hjemmeside sikkert er et test-domæne og han ikke har fået opdateret sin Amino profil med nyt link eller slettet linket.

Gør det Hr. Mogens Jørgensen til en dårligere hjemmesideudviklere? Ikke nødvendigvis.

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 17:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Joomlakonsulenten.dk:
så kunne jeg ud fra at Hr. Mogens Jørgensens hjemmeside, som han linker til via sin Amino profil ikke virker

Den virker skam - den er da bare topsikret mod ALT (inkl besøgende) Wink

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 17:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Sofie:
Den virker skam - den er da bare topsikret mod ALT (inkl besøgende)

http://www.hoeng.dk   Wink

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 17:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mogens, du ved ikke hvordan problemet er løst - og i og med det ikke var din opgave, kommer det dig heller ikke ved.

Du bliver punket fordi du forudindtaget tror at Joomlakonsulenten ikke har løst opgaven tilfredsstillende - og sikkert. Men du ved det ikke. Alligevel bliver du ved med at slå på de samme trommer

Jeg antager at du ignorerer mig/mit spørgsmål fordi det vil få din argumentationsteknik til at falde fra hinanden.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 17:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Vil lige gøre opmærksom på, at trådstarter selv tilsyneladende har fikset problemet. Wink

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 17:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Joomlakonsulenten.dk:

Vil lige gøre opmærksom på, at trådstarter selv tilsyneladende har fikset problemet. Wink

Tror bare mange har overset dette på grund af at indlægget er dækket af mudder...

 

Bare man kunne købe noget for alle sine stjerner i dette stjerneunivers Big Smile

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 18:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dan Storm:
John J, hvorfor er det "på sin plads"? Og hvorfor tror du at du har krav på at vide hvilken vej han gik eller hvad han gjorde for at løse det?

SÅ SLAP DOG FULDSTÆNDIG AF !!  Tongue Tied

Jeg har sgu da ikke krav på noget som helst. Men der bliver stillet et spørgsmål i et fora, hvor man er til for at hjælpe hinanden. Så ville det da være en stor hjælp for andre at kunne finde en løsning på lignende problemer.

Fred på Jord.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 12:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Tja John

Han fortsætter i samme stil, stakkels kunder ;)

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu, hvor trådstarter har fået løst sit problem for adskillige indlæg siden.. 

Mon så ikke vi skal lade det være det.

Mudderkast og andre ligegyldigheder hjælper ikke hverken trådstarter, eller andre som måtte komme i en situation, hvor de har brug for et godt råd eller hjælp fra eksperter i Joomla til at redde ramte websites.

Med mindre der kommer konstruktive forslag til sikring af Joomla websites bedre imod defacing og malware, så kan vi vist godt låse denne tråd.. :-)

På forhånd tak for jeres forståelse.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 5 ud af 6 (57 indlæg)