Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min hjemmeside er blevet ramt af malware - Hvad gør jeg?

Side 6 ud af 6 (57 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 13:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kan nu godt lide alle de titler du har dig under dit billede, hihihi Yes

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47194
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:36 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kim Hansen:
Kan nu godt lide alle de titler du har dig under dit billede, hihihi Yes
Dit billede ligner en over 12 år men de fleste af dine indlæg modsiger det. Kunne du ikke sætte det ærlige billede ind Kim. Tag dig lidt sammen .- det her er simpelthen for lavt af en der påstår at drive virksomhed - Jeg skræmmes væk fra din virksomhed i den grad, og har i aften talt med et par der er lige så dødtrætte af din måde at optræde på. Rent ud - tag dig sammen mand det er jo ikke et chat - ekstrabladet nationen forum - jeg er sur - vi har med at gøre, som du vælger at omdanne det til (titler sætter man ikke selv de gives af Amino men det er irrelevant)

vh

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 21:58 | Låst
Synes du skulle tage at gear lidt ned... Der var overhovedet ikke noget ondt i den bemærkning. Og du skal overhovedet ikke prøve at belære mig om det ene eller andet. Og hvad du mener om mig kan jeg alligevel ikke bruge til noget.
Og hvad du hentyder til må jeg ærligt indrømme jeg overhovedet ikke fanger.
At jeg så ikke gør det godt nok efter din mening er fint med mig. Men hold det gerne for dig selv da jeg ikke gider dit mudderkastning.
Og med de stjerner jeg har fået er der åbenbart andre der ikke deler din mening.
Så kig dig selv i et spejl og brug noget mere tid på dig selv i stedet for at have så travlt med andre.
Og nu kan du skyde igen alt det du gider for ærligt så synes jeg din reaktion er langt ude og giver faktisk ikke bruge min tid på dig.
Mvh Kim
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 22:12 | Låst

Jeg tror egentlig bare Cookie fik sat ord på hvad vi andre tænker...

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 22:18 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Ja nu er det jo meget godt vi ikke alle fritter vores tanker om andre her. For tror vist ikke det er det dette forum går ud på. Selv om jeg har bemærket du godt kan lide det.
Men tro mig. Hvad du mener og tænker er jeg faktisk ligeglad med. For det kan jeg ikke bruge til noget alligevel.
Og så må vi da håbe amino kommer med en supporter og låser denne tråd. For ellers kan i vel blive ved og ved ......Og det er der jo ingen af os der har gavn af.
Mvh. Kim
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47194
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:20 | Låst

Kim Hansen:
Synes du skulle tage at gear lidt ned... Der var overhovedet ikke noget ondt i den bemærkning
grow up - du skriver til en super moderator som John Nielsen: Kan nu godt lide alle de titler du har dig under dit billede, hihihi Yes

Du må da godt mene det er latterligt at Amino tildeler de titler, for det er dem der gør det - men at påstå der ikke er noget undt ment med det du skriver, er så langt ude i skoven at jeg ikke helt forstår du vil bruge dit firmanavn IThansen på den slags kontroversielle slagsmål.  Grow up.

vh

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 23:22 | Låst
Det skal du ikke være ked af. Er også godt træt af at høre på dig.
Mvh Kim
Side 6 ud af 6 (57 indlæg)