Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tak for et rigtig godt Aminotastic 2013

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 498
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

bacardil:

Dejligt.. vi glæder os til videoen :)

Videoerne kommer løbende op en ad gangen, når de bliver klippet færdige. 

De bedste hilsner
Morten 

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 96
Fra  TUPO Skrevet kl. 17:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tak for en inspirerende aften, det var en fornøjelse. 

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det var min første Aminotastic! Tak for super inspiration, gode entusiastiske foredragsholdere og gode rammer! Jeg fik rigtig mange gode input med hjem til at arbejde videre med i mit firma.

deMib hører måske til på en anden event med lige præcis det emne... speed-snak og "tungt" emne med utrolig meget tekst på powerpoint - lige efter aftensmad - det var en dårlig cocktail for mig!! Og hvor blev den underholdende del af, Martin? Det var måske en joke med fake-profiler?!!

Jeg ønsker for Aminotastic 2014... minimum én kvindelig foredragsholder (kan måske tiltrække lidt flere kvindelige deltagere?), mere grønt og mindre brød, gerne grovere, på de meget voluminøse sandwich. Måske et stykke frugt eller lignende til første pause (betaler gerne 25 kr. mere for billetten). Og så lidt "movement" undervejs... Bevægelse af kroppen har mange positive sideeffekter. Jeg kommer gerne med et indslag! Tak for Bigum's lille indslag med at komme op og stå og klappe. Mere af det!

Hvordan ser du næste års Aminotastic blive endnu bedre?

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 709
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 09:24

Stina Landø Bavnhøj:
minimum én kvindelig foredragsholder (kan måske tiltrække lidt flere kvindelige deltagere?

Stina, det tiltrækker bestemt også flere mændWink Både af at det jo er ganske naturligt med lidt afveksling og så fordi kvinder oftest har en større social intelligens! Det betyder naturligvis ikke at vi ønsker kvindekvoter, men det skulle undre mig om ikke de "ekspert-piger" jeg kender har noget at byde ind med...

Go' weekend!

Lars

Tilmeldt 3. Nov 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:01

Hej John

Det eneste, jeg egentlig ville sige er: Tusind tak:)

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 19:22

Jeg var helt vild med arrangementet, men blev desværre nødt til at forlade efter Morten Münster. Men af det jeg så, så synes jeg talerne var helt vildt inspirerende og dygtige.

Her synes jeg specielt Morten Münster var rigtig god på scenen, og skabte stof til eftertanke hos mig, og jeg har allerede implementeret nogle af hans råd i min måde at drive min virksomhed på.

Når det så er sagt, så synes jeg det var lidt ærgerligt, at jeg ikke kunne få lov at bruge min drinks-billet før der var sandwichs. Jeg kunne heller ikke se ideen i det. Havde folk fået lov at købe én øl ved start, så tror jeg mange ville købe en ekstra.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)