Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP til Redesign af nogle sider på webshop søges!!

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 08:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen

Jeg søger hjælp til at forbedre nogle sider på min webshop, som virker lidt kedelige. 

Kom gerne med feedback, og hvem der kan hjælpe mig, så den står mere attraktiv og pæn, fx med nogle grafiske billeder, illustrationer osv..

En af siderne er fx, denne her, hvor der er lidt for meget tekst, og man gider ik læse for meget af det, men den er også relevant, da det er selve essensen af det hele, "about us" side.. se her 

Håber høre lidt fra jer, og ha en fantastisk go søndag allesammen 

mvh

CRAZY :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:07 | Låst

Hej,

Det er en opgave jeg gerne vil hjælpe med, og kan hjælpe med idag, hvis du er intereseret?

Umiddelbart ser din webshop ganske fornuftig ud, men der er bestemt nogle ting som kan optimeres hist og her, udover "about us"
- Send mig gerne en e-mail på: nils@nilspedersen.dk eller tilføj mig på skype: nils_dk

Også god søndag til dig :)

Venlig hilsen
Nils Pedersen 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Skrevet kl. 15:18 | Låst

Hej Nils

Tak for svar, har sendt din en skype anmodning, vi snakkes ved :-)

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 15:47 | Låst
Hej Zahid,

Vi kan hjælpe dig med custom design af dine sider og desuden bannere.

Du er velkommen til et besøg på vores hjemmeside :-)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Skrevet kl. 17:38 | Låst

Tusind tak for din hendvendelse, jeg kontakter dig, og håber på nogle gode ideer o tilbud til fordan det kan forbedres :-)

mvh

CRAZY

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Skrevet kl. 19:24 | Låst

er der flere, der har nogle gode forslag og forbedringer til min side generelt? 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:33 | Låst

Ja hvor skal man begynde og slutte ?.

Dine baggrunde er ude af fokus og kedelige. Dit manglende farvetema gør siden kedelig. De få produkter du sælger fanger ingen kunder. Efter min mening er det en Ommer.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Skrevet kl. 19:48 | Låst

ok tak for dit feedback :-) Hvordan ser så en go hjemmeside ud, må jeg se en du har designet, som fanger kunderne, og masser af produkter, og masser af farver?

Nu skal det lige slås fast, at produkterne kommer en efter en, de bliver udviklet, og det er meningen få men lækre produkter. Det er altså ik en super markede side jeg skal designe med bling bling farver, men en side der er nedtonet sobert og sofistikeret, som afspejler min målgruppe, men jeg vil da gerne se en side, du mener er lækker... :-) 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:04 | Låst

Hej igen.

Nu var det jo din side vi snakkede om. Men du kan da se den her www.dyreland.dk

Jeg er klar over at du prøver at få siden til at vise luksus. Men det lykkes ikke efter min mening.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:12 | Låst
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Et indlæg skal jo være det første ;)

Jeg er så absolut ikke enig... Jeg synes faktisk at forsiden og de billeder der er lavet er ret sofistikerede og rammer målgruppen ret godt. Siden der her henvises til, ligner en standard prestashop, der ikke er skræddersyet ret meget (efter min mening).

Jeg er enig i, at dit problem er den massive mængde tekst, der ikke rigtigt faer catchy nok. Hvis du kunne få lidt af 'forside-fornemmelsen' integreret på dine subsites, synes jeg du ville nå langt :) Måske med lidt grafiske udklip fra dine lækre forsidebilleder. Lidt større font og lidt bedre grafisk layout på f.eks. 'about us'.

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)