Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP til Redesign af nogle sider på webshop søges!!

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 20:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:

Hej igen.

Nu var det jo din side vi snakkede om. Men du kan da se den her www.dyreland.dk

Jeg er klar over at du prøver at få siden til at vise luksus. Men det lykkes ikke efter min mening.

Tak for link.

Jeg synes overhovedet ikke den er mere lukrativ i forhold til min side, men jeg spurgte jo også om feedback, den har jeg fået, og taget til mig, tak for det :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Skrevet kl. 20:26 | Låst

Rikke FM:

Et indlæg skal jo være det første ;)

Jeg er så absolut ikke enig... Jeg synes faktisk at forsiden og de billeder der er lavet er ret sofistikerede og rammer målgruppen ret godt. Siden der her henvises til, ligner en standard prestashop, der ikke er skræddersyet ret meget (efter min mening).

Jeg er enig i, at dit problem er den massive mængde tekst, der ikke rigtigt faer catchy nok. Hvis du kunne få lidt af 'forside-fornemmelsen' integreret på dine subsites, synes jeg du ville nå langt :) Måske med lidt grafiske udklip fra dine lækre forsidebilleder. Lidt større font og lidt bedre grafisk layout på f.eks. 'about us'.

Tak Rikke, det er en Magento side.

Ang "about us" side, så har jeg tænkt på måske den lave den i stil med denne http://www.charliebymz.com/pages/about-us, det var bare en tanke jeg fik... for at gøre den lidt mere interessant...

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:30 | Låst

Rikke FM:
Jeg er så absolut ikke enig... Jeg synes faktisk at forsiden og de billeder der er lavet er ret sofistikerede og rammer målgruppen ret godt. Siden der her henvises til, ligner en standard prestashop, der ikke er skræddersyet ret meget (efter min mening).

Lad os prøve at vende tilbage til hvad det egentlig drejer sig om. At sælge produkter via en webshop. Hvad tror du, hvilken af de sider sælger produkter ?. Han bliver nød til at gøre op med sig selv om det skal være en webside eller en webshop han ønsker. Kunderne bliver ikke længe nok på siden til at finde ud af hvad han har tænkt sig med de billeder på forsiden.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Skrevet kl. 20:49 | Låst
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Michael:

Rikke FM:

Lad os prøve at vende tilbage til hvad det egentlig drejer sig om. At sælge produkter via en webshop. Hvad tror du, hvilken af de sider sælger produkter ?. Han bliver nød til at gøre op med sig selv om det skal være en webside eller en webshop han ønsker. Kunderne bliver ikke længe nok på siden til at finde ud af hvad han har tænkt sig med de billeder på forsiden.

,

Michael, det er en webshop ( se de øverste links, og flere produkter ER på vej)og ik en webside, jeg er bange for du ik er kreativt anlagt nok til at vurdere min side, du er mere inde i et "supermarked" design, som jeg slet ik kan forholde mig til, og slet ik det mine kunder skal udsættes for.

Du mangler det æstetiske og visuelle, hvilket mangler i din webshop, men dine kunder er også forskellige fra mine, der skal ha en oplevelse med på vejen, ... ha li øje for det :-) 

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 21:03 | Låst

CRAZY:
du er mere inde i et "supermarked" design, som jeg slet ik kan forholde mig til, og slet ik det mine kunder skal udsættes for.

Ja den var ellers god. Men det kræver jo lige nogle kunder før man kan tillade sig at sige den slags. Men lad os se om du siger det samme om et år.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Skrevet kl. 21:15 | Låst

Michael:

CRAZY:
du er mere inde i et "supermarked" design, som jeg slet ik kan forholde mig til, og slet ik det mine kunder skal udsættes for.

Ja den var ellers god. Men det kræver jo lige nogle kunder før man kan tillade sig at sige den slags. Men lad os se om du siger det samme om et år.

Tro mig, jeg har allerede opbygget en del kunder, selvom min webshop ik er gået i luften endnu... og venter på hvornår man kan købe produkterne, og jeg hyper med hyppige mellemrum på sociale medier, .......jeg skal ik ha en masse kunder, men få og trofaste loyale kunder, som kan stå inde for mit koncept, og være unikke og få det bedste af det bedste :-) Og det er det jeg elsker at være en designer og lave noget lækkert, småt og godt :-)

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 21:36 | Låst

CRAZY:
.jeg skal ik ha en masse kunder, men få og trofaste loyale kunder, som kan stå inde for mit koncept, og være unikke og få det bedste af det bedste :-) Og det er det jeg elsker at være en designer og lave noget lækkert, småt og godt :-)

Ja men held og lykke med at leve af det Big Smile Jeg kan allerede høre for mig, hvor begejstrede de bliver i din Bank for den forretningsplan.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Skrevet kl. 21:38 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

tusind tak, og endnu engang tusind tak for dit feedback :-) Dejligt høre rosende ord :-)

(forresten, jeg er uafhængig af min bank, da jeg arbejder ved siden af min webshop, og er selvkørende :-) ) 

Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:48 | Låst
Det var ikke din side jeg henviste til som standard prestashop - det var den dyreside der var linket til. Troede jeg quotede, men skal lige lære siden at kende ;) jeg synes godt man kan se, at der er lagt lmere tanke bag det grafiske på din side. 6000 Likes på FB siger i øvrigt noget om tilslutning til dine produkter, så det ville jeg ikke være nervøs for.

Men når man laver noget, der skal være stilet og have luksusfeel, er det så meget vigtigere at være gennemført og der er jeg enig med dig i, at du skal have ryddet lidt op og givet siden lidt blush visse steder :)
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:53 | Låst
CRAZY:

Rikke FM:

Et indlæg skal jo være det første ;)

Jeg er enig i, at dit problem er den massive mængde tekst, der ikke rigtigt faer catchy nok. Hvis du kunne få lidt af 'forside-fornemmelsen' integreret på dine subsites, synes jeg du ville nå langt :) Måske med lidt grafiske udklip fra dine lækre forsidebilleder. Lidt større font og lidt bedre grafisk layout på f.eks. 'about us'.

Tak Rikke, det er en Magento side.

Ang "about us" side, så har jeg tænkt på måske den lave den i stil med denne http://www.charliebymz.com/pages/about-us, det var bare en tanke jeg fik... for at gøre den lidt mere interessant...

Lige præcis. Det ser lækkert ud og er præcis hvad jeg forsøgte at sige ;) og hvis du i øvrigt har en flot signatur tror jeg det vil matche siden godt at integrere den, som F.eks her.
Side 2 ud af 4 (31 indlæg)