Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP til Redesign af nogle sider på webshop søges!!

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 21:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Rikke FM:
Det var ikke din side jeg henviste til som standard prestashop - det var den dyreside der var linket til. Troede jeg quotede, men skal lige lære siden at kende ;) jeg synes godt man kan se, at der er lagt lmere tanke bag det grafiske på din side. 6000 Likes på FB siger i øvrigt noget om tilslutning til dine produkter, så det ville jeg ikke være nervøs for.

Men når man laver noget, der skal være stilet og have luksusfeel, er det så meget vigtigere at være gennemført og der er jeg enig med dig i, at du skal have ryddet lidt op og givet siden lidt blush visse steder :)

Når ok, på den måde...

Det også derfor jeg vil ha "about us" shinet op og "FAQ" som er beskrevet med småt, og kedeligt tekst info.., det vil være så fedt se andre eksempler på hvordan man kan lave en tekstfyldt "about us" til noget spændende læsning....så man evt møder nogle illustrationer, eller leger med typografien, eller små iconer eller billeder :-)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 21:55 | Låst

Rikke FM:
6000 Likes på FB siger i øvrigt noget om tilslutning til dine produkter, så det ville jeg ikke være nervøs for.

Det har ingen værdi da de kan købes. Og Likes er jo ikke kunder. Man kan hurtig høre at du ikke selv har en webshop.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Skrevet kl. 22:02 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Michael:

Rikke FM:
6000 Likes på FB siger i øvrigt noget om tilslutning til dine produkter, så det ville jeg ikke være nervøs for.

Det har ingen værdi da de kan købes. Og Likes er jo ikke kunder. Man kan hurtig høre at du ikke selv har en webshop.

Og jeg kan også SE ud fra din egen side og den dyre side, du har ingen design uddannelse bag dig, og slet ik kender til design begrebet. Så nej, jeg skal slet ik ha flere råd og mudderkast fra dig, farvel og tak, Tænk man kommer her for at få lidt feedback om EN side på min webshop, og du sviner hele mit arbejde igennem, og kalder det en ommer....se på din egen side, den er lige til skralde spanden! 

Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:11 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Michael:

Rikke FM:

Jamen, du har helt ret. Det har jeg ikke. Men jeg er grafiker og webdesigner og har en uddannelse i international markedsføring. Der er forskel på at sælge dyrefoder, serviceydelser og så et produkt som dette, der Brandes som lifestyle product. Skulle det vise sig, at de Likes er købt så Well done - de skal nok trække flere til, til den type produkter. Jeg synes målgruppen her er klar udfra sidens design og det i sig selv er jo fint. Men nu har jeg vist sagt nok om hvad jeg synes ;) vi må enes om at være uenige.
Tilbage på sporet :)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Skrevet kl. 22:28 | Låst
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Rikke FM:
Michael:

Rikke FM:

Jamen, du har helt ret. Det har jeg ikke. Men jeg er grafiker og webdesigner og har en uddannelse i international markedsføring. Der er forskel på at sælge dyrefoder, serviceydelser og så et produkt som dette, der Brandes som lifestyle product. Skulle det vise sig, at de Likes er købt så Well done - de skal nok trække flere til, til den type produkter. Jeg synes målgruppen her er klar udfra sidens design og det i sig selv er jo fint. Men nu har jeg vist sagt nok om hvad jeg synes ;) vi må enes om at være uenige.
Tilbage på sporet :)

Tak Rikke, jeg vil hellere lytte til en som dig Rikke, som kender til design begrebet, ha indblik i grafisk arbejde og kender til at markedsføre og brande produkter, og som kan skelne mellem dyrefoder og lifestyle items, og slet ik til en som ham Michael der, hvor hans egen hjemmeside, ligner noget der ligner en KÆMPE ommer. Jeg er selv uddannet fra Danmarks Designskole og har både den grafiske og beklædningslinje bag mig.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:32 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

CRAZY:
Yes
CRAZY:
Tak Rikke, jeg vil hellere lytte til en som dig Rikke, som kender til design begrebet, ha indblik i grafisk arbejde og kender til at markedsføre og brande produkter, og som kan skelne mellem dyrefoder og lifestyle items, og slet ik til en som ham Michael der, hvor hans egen hjemmeside, ligner noget der ligner en KÆMPE ommer. Jeg er selv uddannet fra Danmarks Designskole og har både den grafiske og beklædningslinje bag mig.
Wink

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Skrevet kl. 22:37 | Låst

Til Michael: på din side http://www.mnservice.dk/ står der, at du fixer det hele, det siger "dit logo",..... synes du i første omgang skal fixe din side, den trænger sådan til en kærlig hånd OVERALT fra top til tå

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 22:42 | Låst

CRAZY:
hvor hans egen hjemmeside, ligner noget der ligner en KÆMPE ommer.

Den er lavet til et bestemt formål og virker efter hensigten. Det er jo så mere end man kan sige om dit lille hobby projekt. Det fremgår ikke klart hvad du vil med den side. Du skriver på Engelsk men har priserne i Danske kroner ?. Det er vel i bund og grund bare et weekend projekt der løb amok.

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 22:47 | Låst

CRAZY:

Til Michael: på din side http://www.mnservice.dk/ står der, at du fixer det hele, det siger "dit logo",..... synes du i første omgang skal fixe din side, den trænger sådan til en kærlig hånd OVERALT fra top til tå

I modsætning til dig, kan jeg jo leve af det den kaster af sig. Kom igen når du er nået så langt. Så kan det være jeg vil begynde at tage dig seriøs.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Skrevet kl. 22:49 | Låst

du ved jo slet ik hvad du snakker om Michael... Det er som om du er ude på at svine mig til gang på gang. 

Nu hvor vi skal snakke om priserne, og sprog. Så jo det er et krav, at hvis man skal ha dankort med, så skal siden også være på dansk, men jeg har også de internationale kort med, så derfor er den også på engelsk, og kan veksle mellem kr og euro. Det er nogle krav som Nets stiller for at få en indløsnings aftale i hus, men det fatter du slet ik noget af, du kører jo fint med Paypal. Sjovt nok, når men går ind i dit hundefoder side, og skal købe noget, så får man en faktura, hvor der står "RESTSALGNU" som firma, hvilket slet ik virker logisk. Det ligner som om du skal skylle dit projekt ud i lokumet.

Men måske er den slet ik oppe at køre endnu, som min, og måske er på standby, og mangler bli at fikset, inden den går i luften...

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)