Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det betale sig at bruge WordPress?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino. HOV FORKERT KATEGORI... Håber nogen vil flytte det til den rette...

Jeg har i et par år nu haft en hjemmeside for min lille virksomhed og det er en jeg har lavet helt fra bunden og den er blevet ændret utallige gange i design, opsætning, struktur osv.

Nu er det så at jeg tænker på at gå All In og lave den om til en WordPress hjemmeside med hele svineriet.

Jeg har ikke så mange unikke sider, så det vil være nemt nok at lave kopier af de gamle sider med de samme URL's, så jeg ikke går i DC fælden.

Mener I at det ville kunne betale sig at gå den vej? 

Der er jo mange ting der vil være meget nemmere, fx. at skrive nyt eller ændre i indhold. skrive nye produkter ind hurtigt. have mine blog indlæg på samme side som resten i stedet for, ligesom nu, på en separat blog (også WP).

MEN hvordan ser Google og andre søgemaskiner på den ændring og skal jeg gøre det hele på én gang eller løbende, måske ændre domænenavn/firmanavn.

Min virksomhed er meget personlig og jeg har ikke enormt mange kunder og det er selvfølgelig også derfor at jeg vil prøve at se om WP virker bedre i forhold til SEO og skaber mere opmærksomhed om siden, da jeg nemmere kan ændre og holde styr på SEO gennem plugins osv.

Hvad siger I?

Mvh Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 00:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Grunden til jeg bruger WordPress er primært at mine personlige erfaringer så kan bruges til at hjælpe de mange, der har WordPress-sider. 

Jeg kan jo sagtens lave noget selv fra bunden. Det ville have været langt lettere og mere tidsbesparende for mig. I hvert fald i starten og så længe det alligevel kun er mig, der er webmaster. 

I dag kæmper jeg stadigvæk med at blive en haj til WordPress, så jeg kan få det fuldstændigt som jeg vil have det - ligesom jeg kunne før uden WordPress.

Om det kan svare sig handler i høj grad om om du kan tjene penge på de muligheder og begrænsninger det giver. Dels er der mange der har WordPress, men mange forventer at du arbejder gratis eller tæt på (hvilket jeg ikke har råd til). Men der er også nogen, der bliver rige på det når de både har evnerne og spiller deres kort rigtigt. 

Med hensyn til SEO, så loader en dynamisk side selvfølgelig langsommere end en statisk side, men der findes jo ganske udmærkede cache-programmer. 

Det meste SEO i de to scenarier omhandler mest om "chaufføren" - så det bedste jeg kan sige om at få SEO-fordele er at sørge for at lære det. Her er bogen SEO-Lex rigtigt god. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 07:53

Jeg startede også ud med at bygge en side fra bunden og kørte med det et stykke tid indtil jeg besluttede mig at at tage wordpress i brug.

Jeg har ikke fortrudt, der en del tid man kan spare, SEO mæssig har jeg ikke kunne mærke en forskel, det kommer dog også an på hvilke SEO strategier man bruger :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Odder
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Fra  Helsekost-online.dk Skrevet kl. 08:03

Jeg startende med at have en shop gennem golden planet, med deres butikssystem, det var noget være forældet L***, jeg spurgte på Amino om feed back, på min hjemmeside og det fik jeg, jeg blev haglet HELT ned under gulvbrædderne, jeg indså de havde ret, byggede selv en ny butik på en måned i Wordpress, spurgte igen efter feed back, og der var et par små ting hist og her.

Helsekost online forhandler bl.a med Biosym, Læsø Salt, Lekaform og Sæbeværkstedet.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 14:05

Hej alle.

Tak for jeres svar. Og tak til den der flyttede min tråd her til, da jeg havde lagt den forkert fra start.

Jeg tror jeg begynder at flytte hele mit site over i wordpress på det samme domæne. Der er kun 12 sider eller noget i den stil og jeg tænker at der er så mange plugins i wordpress at man jo til hver en tid kan tilføje en funktion man har lyst til at have. Hvis jeg skulle bygge funktionen selv ville det nok tage en uge af min fritid og så er det altså nemmere med wordpress.

Jeg skal bare lige holde styr på URL osv, så jeg ikke f..... noget op.

Tak for jeres input.

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)