Jeg har nu haft denne hjemmeside: http://www.igtav.net/, i et stykke tid, og jeg syntes ikke at den kommer frem på google? Jeg vil derfor meget gerne have noget hjælp til hvordan jeg får min hjemmeside på google. PS. Det ville også være dejligt med lidt feedback :-)
Der er utrolig mange som på nuværende tidspunkt og er i gang med at skrive om spillet, fordi det er nyt. Der er mange udtalelser, reviews og andre ting. Google vælger de mest relevante sider når man søger på spillet. Du er en dråbe i havet.
Hvis du gerne vil frem på søgemaskinerne så skal der lidt arbejde til. Du kan ikke forvente at lave en helt nyt site om et emner som har været på banen i lang tid og der eksisterer en del sider om og være på side 1 plads 1. Du skal derfor arbejde lidt på SEO. Seo optimere din hjemmeside, skab en god intern link struktur. Få backlinks især fra GTA forums, så kan google nemlig se at din side er vigtig og derved vil du stille og rolig ryge til tops.
Du skal dog vide at det ikke kan gøres over en dag, det tager noget tid, og der er sikkert andre som dig der allerede sider og arbejder på deres hjemmeside :)
God dag.
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant