Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har brugt mange timer på min hjemmeside, men hvad syntes I andre om den ?

Hvad kan forbedres for at tilfredsstille de besøgende mere ?

Håber nogle vil bruge et par minutter på at se hjemmesiden igennem og komme med deres mening.

På forhånd tak

I finder den her Kingbo

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 34
Fra  Jiblab Skrevet kl. 21:59

Hej Kingbo,

(Har kun kigget forsiden igennem)

jeg synes at din side ser rigtig fin ud. Kan godt lide farverne. Ved første øjekast, troede jeg at du kun sælger læsøsalt, grundet billedet i toppen. I din velkomsttekst, skriver du først "Din forhandler af læsøsalt......" Men nedenunder skriver du om husnumre. Der mangler en rød tråd i på forside.
Opløsningen på billederne er heller ikke helt i top, dem ville jeg se om jeg kunne skaffe i højere opløsning :)

Ellers fin shop.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 22:34

Hej Kingbo.

Nu er grøn ikke lige mig, men det er også bare en personlig mening.

1. Billederne på forsiden er uskarpe, det er lidt ærgerligt da det er her du allere skal imponere.

2. Teksten i menuen virker lidt sløret. Du bruger farven sort, men det ligner lidt som om der bliver brugt mørk skygge som giver det et slørret look.

Det var vist det :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Odder
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Fra  Helsekost-online.dk Skrevet kl. 23:01

Helsekost online forhandler bl.a med Biosym, Læsø Salt, Lekaform og Sæbeværkstedet.

Tilmeldt 24. Jun 13
Indlæg ialt: 32
Fra  Ventora Skrevet kl. 00:02

Hej Kingbo,

Din hjemmeside ser meget fin ud, dog er der nogle enkelte ting, som ikke sidder så godt på en lille monitor (13,3"), heriblandt tilmeldingen til nyhedsbrev og din søgefunktion i bunden af siden.

Som andre også har påpeget, så er billederne på forsiden en for lav opløsning, og det bør du gøre noget ved. Det er jo noget af det første man ser! :)

Dine produktbeskrivelser ser fine ud, men hvorfor helt over i højre side? (på min monitor) Gad godt den var mere inde midt på og længere oppe. 

Savner også lidt at høre hvem der står bag virksomheden. "Om Os"-siden leverede bare nogle korte fakta omkring hvad du leverer, som jeg hellere ville have set på en forside, i stedet for den store mængde tekst du har dig der.

Men ellers en rigtig fin side! :) 

Mvh.
Sigurd K.  

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Fra  Kingbo Skrevet kl. 00:02

Okay tak i to for jeres mening, jeg vil få lavet et nyt logo, og denne gang et der er skabt :-)

Andre må også gerne komme med deres mening til forbedringer eller rettelser.

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Fra Rosklilde
Tilmeldt 12. Oct 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Krohn & Møller I/S Skrevet kl. 00:19

Ja sørg for dine billeder er skarpe = med høj opløsning. De skalogså passe i formatet ligesom om dine billeder er strukket lidt. 

Din tekst må gerne have større skrift altså mer tydelig- Husk det sjældent at folk sidder og læser 17 linjer i streg som du har. Del det mere op - Sådan at dine overskrifter giver en rød tråd-

Din tekst for oven gør som sagt andet steds på tråden at man ikke tror det en shop med andet en læssø salt og sæbe.

Hilder man musen over bjælken for oven - står der - køb husnummer, håndrørte sæber, shamppo til kløende hovedbund. Ville jeg anbefale at lave om så det jeres navn. Eller et slogan/motto

Gave idder fra 0-200 kr. Billigste produkt er kr. 100 kr. så måske lidt mis-vissende (men det er jo bare min mening)

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 34
Fra  Jiblab Skrevet kl. 00:22

Lige en ting mere.

Jeg er ikke fan af de priser du har. En ren pris vil for mig være lang mere interessant end en skæv pris. Eksempelvis vil jeg forestække 149 eller 159 frem for 154. Den psykologiske pris er vigtig :)

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Fra  Kingbo Skrevet kl. 12:30

Tak for jeres forslag til ændringer, dem vil jeg arbejde videre med, dejligt med andres mening om ens website når man bruger mere tid på siden end man "burde" :-)

Andre er stadig meget velkommen med deres mening også

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)