Jeg tror du misforstår formålet med Amino. Trådstarter er her primært for at få svar på et spørgsmål omkring erstatning - ikke for at hænge den pågældende virksomhed ud.
Her er det jeg ser problemet med din tankegang. Som du siger skal virksomheden have mulighed for at forsvare sig selv, men den pågældende virksomhed der bliver hængt ud, får altså ikke automatisk en mail hver gang deres navn bliver nævnt i en negativ sammenhæng et sted online. Så skal man gøre virksomheden opmærksom på det inden man skriver sin kritik - fuldstændig som Trustpilot, Kontant, Operation X, osv. gør (ikke at jeg enig i den måde de gør det på). Amino er et sted man kommer for at søge hjælp - ikke for at hænge nogen ud - det har vi lige netop Trustpilot og slant til. Hvad skulle man få ud af at hænge nogen ud på Amino, hvis man alligevel kan nå ud til mange flere via andre steder der er dedikeret til kritik af virksomheder? Jeg synes du er helt forkert på den. |
Nikolaj Dam Larsen:Johnny Andreasen:...for en tråd som denne uden det navngivne firma, er ikke 5 potter pis værd, det kan vi vel blive enige om?Jeg tror du misforstår formålet med Amino. Trådstarter er her primært for at få svar på et spørgsmål omkring erstatning - ikke for at hænge den pågældende virksomhed ud.
Johnny Andreasen:Sådan et firma skal da hænges ud, men samtidigt have mulighed for at forsvare sige selvHer er det jeg ser problemet med din tankegang. Som du siger skal virksomheden have mulighed for at forsvare sig selv, men den pågældende virksomhed der bliver hængt ud, får altså ikke automatisk en mail hver gang deres navn bliver nævnt i en negativ sammenhæng et sted online. Så skal man gøre virksomheden opmærksom på det inden man skriver sin kritik - fuldstændig som Trustpilot, Kontant, Operation X, osv. gør (ikke at jeg enig i den måde de gør det på). Amino er et sted man kommer for at søge hjælp - ikke for at hænge nogen ud - det har vi lige netop Trustpilot og slant til. Hvad skulle man få ud af at hænge nogen ud på Amino, hvis man alligevel kan nå ud til mange flere via andre steder der er dedikeret til kritik af virksomheder? Jeg synes du er helt forkert på den.
Okay fair nok, så hvis ikke man må hjælpe eller advare andre mod disse firmaer på Amino, så er det sådan det er, det acceptere jeg, men er bestemt ikke enig i at det gør Amino bedre, faktisk tværtimod, men hvis det er vejen Amino har valgt, så må man jo tage det for gode varer. Og det ville jo være ret nemt for Amino at sende en mail til presse afdelingen for de firmaer, så de kunne forsvare sig, men er bestemt enig i at det er nemmere at bare lade være, og få indlæg om ligegyldighed i lange baner... Er nu også ret sikker på at trådstarter ikke bare ønsker hjælp, men også ville advare andre, men UHA det må man ikke herinde...
Hilsen Johnny