Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en Partner med Iværksætter drive og passion for programmering af websites

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 7
Fra  Zarkodi Worldwide Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et koncept jeg gerne vil have ført ud i livet, men da jeg ikke er programmør eller noget i den retning, søger jeg en partner, der kan den del, og har forstand på at drive en website, med et koncept der ligner "just eat".

Håber du er der ude Partner :-)

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 01:09

Kære Jeanet,

Det er en god ide, at du lufter lidt mere om dit koncept, hvis du vil øge chancen for at få respons.

Derudover vil jeg anbefale dig dette gode blogindlæg "Scor en programmør", som jeg faldt overfor den anden dag: 

http://www.amino.dk/blogs/strongpeople/archive/2013/09/29/scor-en-programm-248-r.aspx

Held og lykke med projektet :-).

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 11:15

Hej Jeanet

Som Nicklas også skriver i sit indlæg, så er det en god ide at fortælle lidt mere om dit koncept, og hvad du ønsker en evt. partner skal udføre af opgaver, økonomi o.s.v.

Selv kunne jeg godt være interesseret, men er som sagt nødt til at kende opgaverne, og skal jeg f.eks. stille med en stor sum penge.

Jeg har selv en webshop, og er pt. gået sammen med en partner omkring endnu en (stor) webshop, som går online omkring nytår. I den forbindelse, bliver min opgave selve driften, opdatering og vedligeholdelse samt SEO, min partner tager sig af markedsføring og regnskab, som jeg er ikke spids til. Da vi begyndte arbejdet med den, var det vigtigt for os, at udgifterne skulle holdes nede samt at vi ikke gik videre før pengene var der til næste skridt. Man kan sige at det så tager lidt længere tid måske, men hellere det end at låne penge til op over skorstenen...går vi på røven, mister vi kun de penge vi har betalt, og skal ikke gå fra hus og hjem.

Det er selvfølgelig ikke meningen at du skal lægge alle detaljer ud på nettet, men de store træk, er man nødt til at kende.

Håber du kan bruge dette til noget Smile

Med venlig hilsen

Allan

Fra Herning
Tilmeldt 20. Jan 12
Fra  Zarkodi Worldwide Skrevet kl. 14:12

Hej Nicklas

Tak for dit svar og det link du sendte mig.

Jeg forstår også godt at du mener jeg bør fortælle mere om det men det er lidt svært uden at fortælle for meget, i et offentligt forum ;-)

Konceptet er det samme som "Just Eat" bare en anden branche. Det beskriver det faktisk fuldt ud bortset fra at nævne branchen. 

Mange Venlige Hilsner

Jeanet Halse

Fra Herning
Tilmeldt 20. Jan 12
Fra  Zarkodi Worldwide Skrevet kl. 14:23

Hej Allan

Tak for al din feedback, og lidt indblik i din baggrund.

Som jeg lige skrev til Nicklas, så er det svært at skrive så meget andet om konceptet, uden at give det væk.

Jeg har pt. 2 andre virksomheder som jeg også skal drive, her er jeg ene person på skansen i det ene firma, det siger lidt om hvad jeg kan, da jeg sidder med det hele, årsregnskabet får revisoren lov til at lave, men ellers har jeg et program jeg taster og styrer alt fra. (mamut)

Fordeling ja det er vel til at finde ud af :-) Jeg er åben.

Mange Venlige Hilsner

Jeanet Halse

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)