Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

50% prisstigning - Farvel Meebox!

Side 5 ud af 9 (87 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

En mail er på vej. Som sagt er der stadig 90 dage før det rammer nogen eksisterende kunder. Jeg forstå de som siger, at den skulle have været udsendt tidligere. 

Jeg er oprigtigt ked af, at det tager så hårdt. Jeg håber, at I kender Patrick og mig godt nok til, at I ved, at vi ikke bare justerer for at presse citronen, men for at sørge for, at vi på alle punkter kan tilbyde et rigtig godt tidssvarende produkt, hele vejen rundt.

@søren feltved & Mskovmose: Selve pakkerne ændres naturligvis ikke for eksisterende kunder. Hvis du har et web1 med 10 domæner i dag, har du det indtil den dag det opsiges. Det er også beskrevet.

Vh Anders.

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 19:26

Lucas - Hosting4Real:
Så vidt jeg ved, og nok også rigtig mange andre startups, så er det dyrt at være lille. Jeg ved ikke hvor mange kunder Meebox har

Jeg ved heller ikke, hvor mange kunder Meebox har, men jeg kan bidrage til, at mit Pro hotel ligger på Pro17 serveren og blev købt for snart et år siden, så der er forhåbentlig kommet flere til siden. Og mit sidstkøbte normale Webhotel ligger på Web25 (købt for 1-2 måneder siden så vidt jeg husker) og jeg gætter på, at der er rigtig mange kunder på hver Web-server, for det kører efterhånden ret langsomt på dem alle sammen, hvor der tidligere har været en okay hastighed for et discount produkt. Pt. synes jeg - uden at have målt det - at mit gamle discount hotel hos One.com (som er kendt for at proppe deres servere med kunder) kører hurtigere end hos Meebox på deres discount hotel.

Fra Midsjælland
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 118
Fra  Vindues-Service Skrevet kl. 19:27
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Anders.
Fortæl os lige hvad der er blevet bedre. Hvad beretter denne store stigning. Er bare nysgerrig.
Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 19:28

Anders - Meebox:
@søren feltved & Mskovmose: Selve pakkerne ændres naturligvis ikke for eksisterende kunder. Hvis du har et web1 med 10 domæner i dag, har du det indtil den dag det opsiges. Det er også beskrevet.

Det er jeg godt klar over, men nu er jeg jo også interesseret i at købe flere webhoteller og derfor mærker jeg prisstigningen og forringelsen af webhotellerne (i øvrigt står der stadig 10 domains, når man kommer ind i selve købsprocessen selv om forsiden siger 2 domains - det skal I vist også lige have rettet). Jeg forsøgte at købe så sent som i går under jeres 75% happyhour session, men hvor det ikke lykkedes. For det første fordi jeres systemer hang big-time og for det andet fordi I havde en fejl i købsprocessen, så det var umuligt at flytte et domain og man fik en fejlmeddelelse op, som omhandlede registrering af cloudserver, hvilket ikke havde noget som helst med købet at gøre.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:30

Lucas - Hosting4Real:
Harddisk plads koster ikke særlig meget.. Korrekt :) Men det gør resten af en server :) Hvis i vil kigge på priser kan man jo altid gå til

Eller man kunne jo også kigge her http://www.serversfree.com/

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 19:31

Jeg vil dog lige tilføje, at jeg er meget glad og tilfreds med hastigheden på mit Pro-hotel, hvor Bella Borsa ligger på trods af at der har været et par små bump undervejs og selvom hastigheden er gået en anelse ned siden starten. Men stadig en fin hastighed, som jeg dog også forventer på et Pro-hotel.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 19:32

MSkovmose:

Jeg ved heller ikke, hvor mange kunder Meebox har, men jeg kan bidrage til, at mit Pro hotel ligger på Pro17 serveren og blev købt for snart et år siden, så der er forhåbentlig kommet flere til siden. Og mit sidstkøbte normale Webhotel ligger på Web25 (købt for 1-2 måneder siden så vidt jeg husker) og jeg gætter på, at der er rigtig mange kunder på hver Web-server, for det kører efterhånden ret langsomt på dem alle sammen, hvor der tidligere har været en okay hastighed for et discount produkt. Pt. synes jeg - uden at have målt det - at mit gamle discount hotel hos One.com (som er kendt for at proppe deres servere med kunder) kører hurtigere end hos Meebox på deres discount hotel.

Kunne være det var en af de ting der blev løst ved en pris stigning.

Kunne også være at en 'pro17' server består af hvad.. en blade server med 96gb ram, god mængde CPU kraft etc - igen, jeg og ingen andre ved hvad infrastruktur der ligger bag ved serverne, udover meebox - så antallet af kunder har intet at sige hvis man kigger 'per hostname' :)

Jeg ved intet om hvordan ting køre, så der må jeg melde pas - men vi kan alle lave 'assumptions' uden at vide sandheden :)

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 19:34
Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 19:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:

Lucas - Hosting4Real:
Harddisk plads koster ikke særlig meget.. Korrekt :) Men det gør resten af en server :) Hvis i vil kigge på priser kan man jo altid gå til

Eller man kunne jo også kigge her http://www.serversfree.com/

Kan man sagtens ;) Hvorfor så brokke sig hvis man bare kan få gratis hosting Smile Der er vel ingen grund til at betale, hvis man kan få det gratis andre steder.

Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 19:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren.Pedersen:

Lucas - Hosting4Real:

God mængde CPU kraft etc

Er der jo simple testprogrammer man kan køre på sit webhotel der giver netop et tal hvor meget CPU power der ligger bag

http://php54serv1.webhosting.dk/bench.php?numtimes=3

Den tester lige præcis ikke hele serveren :) Den tester DIT webhotel, hvis du har en CPU limit på dit webhotel, så kan du trække det din CPU limit er sat til.

Jeg er sådan ca 99.999997% sikker på hvis jeg smider det script der på et webhotel ved hostgator, vil det performe ret dårligt, men nu er der langt langt større clusters bag hostgators infrastruktur end jeg tror 90% af danmarks hosting virksomheder.

Men lad os narre af nogle simple scripts, som intet fortæller om den faktiske performance på servere med trafik - jeg kan sagtens få en server til at klare både 10 og 12.000 request per sekund ved en benchmark med relativt simpelt hardware, men fra en 'benchmark' test, til real world traffic - der er der utrolig stor forskel.

Side 5 ud af 9 (87 indlæg)