Kan du uddybe ovenstående? Hvilke problemer oplever du?
Jeg spørger, da jeg har en webshop, hvor jeg overvejer at overgå til Ewire.
Hej Kasper
Jeg kan til enhver tid anbefale Ewire som betalingsindløser på en webshop - de er super flinke og systemet fungerer upåklageligt.
I mit tilfælde er det dog sådan, at jeg har flere varer hvor der er en længere leveringstid på og problemet der i så fald er med funktionen fra Ewire er, at betalingerne trækkes fra kundens konto med det samme. I bund og grund er det ikke lovligt at trække betalingerne førend varerne er afsendt til kunden, men i Ewires tilfælde er det, da pengene står i deponering - det vil altså sige, at du har som sådan ikke modtaget dem endnu. Det er sådan set også fint nok, men min frygt med denne betalingsmåde er, at kunderne enten vil være tilbageholdende med at handle på shoppen (selvom der gøres opmærksom herpå) eller så læser de ikke informationen og så får du meget sure og uforstående kunder og deraf bare flere problemer end man har brug for. Har du eksempelvis en vare hvor leveringstiden er 2-3 uger, så virker det måske ikke så heldigt at betalingen trækkes fra kundens konto før efter de 2-3 uger. Det er sådan set mest det der er mit problem i det her tilfælde. Forsøger at gøre opmærksom på det, men ved desværre at mange potentielle kunder ikke læser de informationer.
Men har du en meget kort leveringstid på alle dine varer, så kan jeg til enhver tid anbefale Ewire som løsning