Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Epay eller Quickpay...?

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 05:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Svend Erik Andersen:
Hvis man ønsker at kunne modtage det rene dankort (5019) SKAL man have en aftale med Nets. Hvis man "kun" ønsker at kunne modtage Visa/dankortet er der andre muligheder, hvis man gerne vil undgå Nets.

Det er rigtigt. Men transaktionsgebyret/omsætningsgebyret for Dankort er vel noget lavere end for VISA.

Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 07:10

Ja - afhænger dog af gennemsnitskøbet og den samlede omsætning. Tænker dog, at dankortgebyret stiger når Nets bliver solgt.............

Mvh

Svend Erik Andersen

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 08:08

Hej

Svend Erik Andersen:
Man skal blot vælge en indløser, der har en direkte opkobling til en af betalingsleverandørene (PSP). Hvis man f.eks vælger Valitor og ePay kører transaktionerne helt uden om Nets's infrastruktur. Jeg tænker, at det rene dankort udgør ca. 4-5% af alle kort i Danmark og der bliver ikke udstedt flere. De unge får i dag Visa Electron og Master Card Direct.

Tror de fleste betydende PSP's har direkte opkobling til flere indløsere - herunder også Valitor.

De seneste 30 dage stod rene dankort for 5,9% af samtlige transaktioner (på tværs af samtlige shops hos os (quickpay) - derudover er og bliver dankort det billigste kort at indløse. Er man en dansk butik m. danske kunder er det i min optik et selvmål at fravælge dankort. (uanset hvad man måtte mene om Nets)

Der bliver nu fint nok fortsat udstedt rene dankort (målgruppen er ikke de unge mennesker som i dag får visa/mastercards debit-kort)

vh

thomas jensen

Tilmeldt 18. Mar 14
Skrevet kl. 08:27

Hej Thomas

Det lyder interessant !

Hvem har QuickPay direkte opkobling til ?

(Altså udover Nets/Teller)

Mvh

Svend Erik Andersen

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Fra  QuickPay Skrevet kl. 08:34

Hej

Svend Erik Andersen:
Hvem har QuickPay direkte opkobling til ?

de fremgår af http://quickpay.dk/acquirers/ - listen opdateres løbende.

vh

thomas jensen

Tilmeldt 18. Mar 14
Skrevet kl. 09:00

S5 er et selskab, der hjælper forretninger - både fysisk og on-line - men at finde den bedste / rigtige løsning. S5 er indløser neutral, dvs, at vi skyder transaktionerne i den retning - til den indløser, hvor kunden får de bedste bestingelser.

Vi kommer både fra Nets, banker og andre indløsere.

Ikke et ondt ord om Swedbank, der får man også gode løsninger og jeg er ikke i tvivl om, at du har fået en god oplevelse - måske der ikke er det samme personale mere <:o)

Mvh

Svend Erik Andersen

Tilmeldt 13. Mar 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 01:00

Hej Svend Erik 

Er I indløser-neutrale? Dvs. I kunne godt sætte løsninger op via både Valitor, Nets, Swedbank og Euroline eks.?? Eller hvordan skal jeg forstå det?

Hvad tænker du på med at der ikke er det samme personale hos Swedbank? 

Jeg kender umiddelbart ikke nogen derinde personligt og har ikke haft det helt store med dem at gøre siden jeg tegnede aftalen :-)

Mvh. Jyden8000 

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Fra  QuickPay Skrevet kl. 08:06

Hej

Svend Erik Andersen:
afhænger dog af gennemsnitskøbet og den samlede omsætning.

kan du lige kort beskrive et scenarie hvor visa-kort er billigere at indløse end et dankort?

vh

thomas jensen

Tilmeldt 18. Mar 14
Skrevet kl. 10:19

Ja, vi kunne godt lave en løsning igennem Swedbank eller en anden indløser........men ikke igennem Nets / Teller ! Vores platform forventes at blive større end den er lige nu.

Euroline er vist ved at smide mange kunder ud.......alle de små vist........

Swedbank: Tænkte bare, at nogle måske havde søgt væk....... <:o)

Mvh

Svend Erik Andersen

Tilmeldt 18. Mar 14
Skrevet kl. 10:26

Ja, hvis forretnimngen betaler 1,20% får at indløse et Visa/dankort som et Visa kort og beløbet er dkk 115,00 så vil gebyret blive dkk 1,38........netop mindre end Nets's gebyr på dkk 1,39

Mvh

Svend Erik Andersen

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)