Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Misbrug af visitkort

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

  En af vores kunder har lige gjort mig opmærksom på den nyeste trend i København - efter kunden selv var blevet offer for den:

  Firmaet har fået lavet en større mængde visitkort m.m.. som selvføglelig lystigt er blevet delt ud til potentielle kunder. Nu har de oplevet at være blevet ringet op af en vred bilejer som var blevet påkørt imens vedkommendes bil holdt i en parkeringsbås. Vedkommende kommer ud til sin bil. ser at hele hjørnet af kofanger og forskærm er ødelagt og i vinduesviskeren sidder der et visitkort - vores kundes visitkort vel og mærke.
 
Hvad pokker er det for en syg person, som kommer til (vi må gå ud fra at vedkommende ikke gør det med vilje) at påkøre en anden bil og så derefter går ud og sætter en helt anden persons visitkort i vinduesviskeren og derefter forlader gerningsstedet...?!
 
Jeg kan i det hele taget slet ikke klare de personer som påkører/ridser med en taske/indkøbsvogn/bil eller andet, og så bare stikker af derfra. Men så ligefrem at stige ud af bilen og så gå over og sætte et helt andet menneskes visitkort i forruden - det er jo endnu mere sygt.
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk
 
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja det må siges at være en kedelig oplevelse.

Lad os endelig ikke håbe det bliver nogen trend.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Skal der ikke lidt mere end en enkeltstående sag til at skabe en trend? :)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :
det var også derfor jeg skrev jeg ikke håbede det BLEV en trend
Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det svarer vel til at sætte en seddel "Det var mig..."

Det er desværre ikke bare et københavnerfænomen. Her i vestjylland, tæt ved grænsen sker lignende ting - f.eks. når man henter billige øl syd for grænsen Her sætter man bare ingenting i forruden! Der burde være bremse på folks indkøbsvogne.
 
Generelt har jeg lidt svært ved at forstå folks manglende lyst til at erkende skader. Det er ansvarsforsikringen der dækker, og den er der typisk ingen selvrisiko på, ejheller præmiestigning. Kunne vi ikke bare benytte Amino til at sprede budskabet om at det faktisk er gratis at lave skader på andres biler??
 
Med venlig hilsen
 
Carsten O.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke så ulogisk, selvom jeg selvfølgelig også ser det som uetisk.

I Thisted blev en bil påkørt lige udfor et taxa-holdested. Manden gik så ud og skrev en seddel og satte den under vindusviskeren. Da taxachaufførene så regnede med at han skrev nummer og navn, noterede de ikke hans nummerplade som man ellers ville gøre - på sedlen stod der dog blot "undskyld"... smart måde at undgå ansvaret :s
 
 
 
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

For en del år siden blev jeg en aften ringet op af en pige, som var meget brødebetynget. Hun forklarede mig grædende, at hun havde fået konstateret en kønssygdom, og at hun følte, at hun var nødt til at fortælle mig det. Jeg sagde til hende, at jeg da syntes, det var synd for hende - men hvad jeg lige havde med sagen at gøre? Hun svarede, at vi jo havde været i seng med hinanden 14 dage tidligere på Ramada Mayfair Hotel i Malmö.... Jeg spurgte hende, hvorfor hun troede, det var mig, der havde... osv.? Jo - jeg havde sgu'' da selv givet hende mit visitkort!

Nå ja - I kan sikkert selv regne resten ud. Den aften hvor jeg angiveligt skulle have korpuleret med ungmøen i Malmö, sad jeg i gode venners lag i Aalborg. Pigen blev først flov, så rasende, så flov igen - og så lagde hun røret på :-)

Morale: Pas på med de visitkort!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Rosenstand -> Du må have et flot visitkort med en fornem titel, siden den åbenbart kan indgå som en del af et scoretrick ;)
Off topic: Kan du ikke sende mig nogle
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)