Hejsa Er begyndt at prøve generelt at arbejde mere seriøst på at blive iværksætter, og på det område er mit netværk ikke ret stort endnu, ofte med hensyn til sparing, gode råd og vejledning på forskellige områder. Sidder og kigger på Nordjysk Iværksætter Netværk (NIN), men er der nogle som har gode erfaring med dem ? Tænker på om folk har oplevet at det har været penge rigtig godt givet ud, følt at de har nævnt ting man ikke selv vil tænke over, kommet tættet på målet osv. Der er en gammel tråd om det herinde, men vil godt prøve at se om der er kommet flere erfaringer frem med dem, for det er et af de steder jeg prøver at købe nogle timers rådgivning. Hvis ellers folk har erfaring med nogle gode netværk i det Nordjysk hører jeg det meget gerne - Kommer jeg længere med mine projekter bliver noget kontor lokale nok også aktuelt hvor der kan spares lidt med andre. Nu vil jeg kæmpe for at blive selvstændigt, og der er dette bestemt et ret væsentligt punkt jeg gerne hører om. Mvh Henrik |
Hej Henrik
Min erfaringer er at det er dumt at lade være med at tage i mod deres første intro tilbud. Økonomisk er det en støtte til dig, du kommer til at tænke nogle ting igennem samt de har kontakter du kan bruge fremadrettet.
Med hensyn til andre netværk, kommer det lidt an på din branche og geografi.
Mvh
Stefan Berg