Normalt er det jo ikke særlig fornemt at skrive navne og afdelinger som man er utilfreds med- den oplevelse som jeg har, kan jo sagtens tænkes at være stik modsat hos andre. Normalt er jeg den type der giver positiv kritik i stor stil når det er berigtiget, så negativ kritik må der jo også være plads til- når du spørger direkte ser jeg det også som en IVS hjælp at svare ærligt :-), og et eller andet sted er de lønnet gennem det offentlige (dig og mig), så er det også ok at (dig og mig) har en holdning til det vi betaler til !- da jeg synets et forum der bliver skrevet i, også kræver at svar, uanset om man kan li dem eller ej, også skal holdes her, derfor vælger jeg at holde den offentlig istedet for PM. Husk det er 2-3 år siden at min vurdering bygger på! www.NiN.dk Afdeling Nordjylland, Niels jernes vej 10 Aalborg NIN Rådgiver: Hans Peter Wolsing- flink mand, kender dog ikke de interne NIN regler og skal først læse og spørge kollegaer omkring basale støtte ordninger- sætter sig "slet" ikke ind i dine ønsker, lidt hurtig langer papir over disken- læs dette og se om der er noget du kan brug, kaster lidt bolden videre så her syntes jeg absolut ikke der er den hjælp når man kommer med et eksakt spørgsmål/problem som man spørger om hjælp til.Mit spørgsmål var så enkelt at finde nogle tal ekspert folk der kunne syre teste min forretnings plan og budgetter. Dolan Sund: Han vil gerne det hele, og vil gerne hjælpe, du får bare ikke noget konkret hjælp det er mest snak - han virker på mig yderst glemsom/forvirret og "glemmer" at melde booket møder fra, så du dukker op og spilder tid. Jeg lavede en del handle planer til ham, flere gange blev de væk for ham og jeg måtte sende nye 3 gange den samme(spild tid) - han glemte at underskrive i tide fordi han åbenbart ikke kunne finde papir som jeg havde mailet ham- derved blev udbetalinger syltet og jeg måtte bruge tid på at gensende og ringe rundt. Der kan gå uger- mdr før han ringer tilbage(hvis det sker), han kan være yderst svær at ringe op og det er bare ikke ok når man bruger dem som rådgiver at de så ikke vender tilbage når man har spørgsmål eller andet der skal vendes. Sidst jeg prøvede at ringe ham op, ringede jeg 5x lagde 2 beskeder på hans telefon, mailede 2x til ham- det er over et år siden, har stadig ikke hørt fra ham.- det er en af de grunde at jeg syntes at folk der er ansat til det han laver og ikke viser sit ansvar eller job værdig at det er spild at penge at give løn til sådanne- og dem er der for mange af i det offentlige( undsyld til jer der virklig yder en indsats, dem er der trods alt også en del af :-) Konsulenter jeg brugte gennem NiN: www.uvildige.dk, Hans peter Christensen, super skarp og dygtig økonom, som virklig ved hvad han talte om- hans tilbagemelding var yderst hurtig, møde blev sat om og han gennemgik materiale, og kom med rigtig gode indput med m.m.- det var yderst posetivt det var her min udlægning. |
Bo Schønemann:www.uvildige.dk, Hans peter Christensen, super skarp og dygtig økonom, som virklig ved hvad han talte om- hans tilbagemelding var yderst hurtig, møde blev sat om og han gennemgik materiale, og kom med rigtig gode indput med m.m.- det var yderst posetivt
Mange tak for dit svar Bo
Kan se der er to afdelinger i Ålborg samt en i Støvring jeg næsten kører forbi hver dag, så kunne da ske man lige skulle smutte forbi og høre lidt nærmere omkring det.
Hvis man får en god rådgiver og senere tilskud til brugbare ting er det trods alt en billig pris at betale, så regner med at prøve. Hvis det går galt har det ikke været en formue, og ellers kan det gå hen og blive en yderst billig hjælp.
Jeg takker for alle input, og alt er selvfølgelig stadig velkommen ...
Regner med at se på forretningsplan lidt mere seriøst her i weekenden, samt overveje noget online Nordjysk Netværk med mulighed for møder hvis det er noget folk gerne vil.