Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af nyt logo til print virksomhed

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Henne på elefantprint.dk overvejer vi at udskifte vores logo.
Logoet skal bruges på vores webshop samt brevpapir, visitkort mm

I den forbindelse har vi fået nogle bud fra danske og udenlandske freelancere.

For at sikre os, at vi træffer det rigtige valg, vil vi rigtig gerne have jer med på råd. Vi har derfor samlet alle buddene på:
http://www.elefantprint.dk/logos/ hvor det er muligt at stemme på hvert logo.

Vi vil sætte stor pris på, hvis I vil give logoerne en stjerne fra 1-5.
Hvert logo har fået et unikt nr., så hvis I har kommentarer, må I meget gerne skrive dem herinde (Logo-rækkefølgen er sat til random for at undgå position bias)

På forhånd mange tak for jeres tid og eventuelle kommentarer.

Venlig hilsen
Michael Jensen - Elefantprint.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 124
Fra  Tegnerne ApS Skrevet kl. 15:02

Jeg var lige hurtigt inde og kigge, og er egentligt ikke synderligt imponeret over nogle af udkastene. Der er måske et par stykker, jeg syn's er gode, resten er ligegyldige.

Men - hvorfor dælan dyrker I ikke bare den der origami-elefant, som der lige nu bliver brugt på jeres Amino-profil, og som jeg også så florere på jeres nuværende hjemmeside..? Den kan da gå hen og blive rigtig god...

/Søren, Tegnerne.dk

Fra Skanderborg
Tilmeldt 25. Sep 13
Skrevet kl. 15:08

Hej Søren

Mange tak for din kommentar.

Vi havde også overvejet at bruge origami-elefanten, men vi foretrækker umiddelbart et "2D-logo" uden for meget dybde, da vi frygter, at detaljegraden og nuancerne går tabt ved nedskalering samt at vi gerne vil holdet det i én farve (Dog indeholder nogle af buddene flere farver for at give lidt alternativer)

Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 15:17

Hej Michael.

Der er et problem, når jeg forsøger at give stjerner. Jeg kan i hvert fald ikke få lov til at give nogle af logoerne 5 stjerner. Måske noget du bør kigge på?

Derudover er min favorit nr. 24.

Held og lykke med valget af nyt logo.

Jeg hjælper virksomheder med at sælge mere ved at arbejde med online markedsføring. Se mere på https://asento.dk/

Fra Skanderborg
Tilmeldt 25. Sep 13
Skrevet kl. 15:21

Hej Poweraddict

Din stemme på 5 er blevet registreret, kan jeg se. Den viser det bare forkert. Det fikser jeg med det samme.

Mange tak for feedbacken og stemmen.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 15:28

Jeg bliver jo nød til "selv om i nok er klar over det" at gøre opmærksom på jo mindre fraver der er i logoet jo mindre opstarts omkostninger ved en tryk opgave ! som trykker ville jeg vælge det med mindst farver i for at kunne fortælle mine kunder at vi selv har valgt denne opgave for at gøre det let og ikke mindst billigt ! 

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 15:33

Søren Karstensen:
Jeg var lige hurtigt inde og kigge, og er egentligt ikke synderligt imponeret over nogle af udkastene

Fuldstændig ening. 

Jeg tvivler på at nogle af forslagene kommer fra uddannede grafiske designere. 

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 22:18

Hej Michael,

Synes der er rigtig mange flotte logoer - fed hjemmeside - og så kom jeg lige i tanke om at jeg besøgte jer ifb. med Sign og Print i Horsens og totalt respekt. Fedt.. jeg skal ind og stemme nu, så bliver lige nødt til at løbe :-)

/Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 22:26

Michael Jensen:
Vi havde også overvejet at bruge origami-elefanten, men vi foretrækker umiddelbart et "2D-logo" uden for meget dybde, da vi frygter, at detaljegraden og nuancerne går tabt ved nedskalering samt at vi gerne vil holdet det i én farve (Dog indeholder nogle af buddene flere farver for at give lidt alternativer)

Det kan godt lade sig gøre at lave en origami elefant i 2D uden for meget dybde. http://www.sitepoint.com/design-an-origami-inspired-logo-in-photoshop/ den her har lidt, men heller ikke voldsomt meget. 

Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 100
Fra  ByD Skrevet kl. 22:31

Jeg har været inde og give de fleste loger en stemme. Nogle af dem synes jeg er fine - andre slet ikke brugbare til et printfirma, efter min mening.

Jeg synes egentlig at motivet på jeres nuværende logo er fint, hvorfor ikke arbejde videre med det?

Pøj pøj med "projekt logo" :-)

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)