Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af nyt logo til print virksomhed

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

24 helt klart.

OG.... hvem f... har dog fået den ide at give en elefant zebra-look? Tsk tsk

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 22:37

Martin Schadegg Rasch Jensen:
Det kan godt lade sig gøre at lave en origami elefant i 2D uden for meget dybde. http://www.sitepoint.com/design-an-origami-inspired-logo-in-photoshop/ den her har lidt, men heller ikke voldsomt meget. 

Ser bestemt ikke dumt ud, ville jeg nok prøve at arbejde lidt med når i nu benytter jer af sådan en origami elefant allerede ...

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 22:41

Jeg forstår slet ikke nogen synes der ikke er et, der er mange forskellige og jeg må da indrømme jeg falder over på en 12, klart 5. Der er både lidt farve samt jeg synes det er møg simpelt, det kan jeg virkelig godt lide!

24 som nogle nævner synes jeg er ALT for langt, det fylder for meget i bredden i forhold til højden, men det er jo bare min mening :-)

Der er fløjet nogle stemmer afsted herfra :-) pøj pøj :-) 

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 22:53

Nu det bare lavet ekstremt hurtigt inspireret af jeres egen origami elefant, men hvis man arbejde lidt med det, synes jeg personligt godt, at man kunne få noget ud af at lave origami stil, og selv om det kun er en farve, kan man godt se, at det er det det går ud på :) 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 07:58

Ønsker du stadig vores stemmer samt mening, kan nemlig se at du allerede har placeret en af de nye logoer på jeres side.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:31

Hej Michael.

Jeg er meget glad for nummer 12 og især 15. De er klart mest visuelle flotte og har nogle fine typografier.

Jeg vil dog gøre opmærksom på, at f.eks. en som nummer 15 er svær at få til at fungere på en kuglepen. Det er måske ikke så ofte, at ens logo bliver trykt så småt, men det er vigtigt at tage højde for at det fungerer på forskellige medier med forskellige størrelser.

Nummer 13 og 7 ville muligvis være det mest optimale, hvis I erstatter logotypen med en letlæselig typografi, som også harmonerer med logoernes runde forme. 

Det vil i følge min mening være selvmord at vælge et logo med for meget forvirring eller detaljer, som f.eks. 1, 2, 6, da de ikke fungerer i småt format og ikke er visuelt flot.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 09:12

Håber næsten ikke at i har valgt den Zebra elefant eftersom at den er kommet op på hjemmesiden, syntes folk herinde er kommet med gode grunde til nogle af de andre.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Skanderborg
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:44

Mange tak for alle jeres kommentarer og stemmer. Det sætter vi virkelig pris på.

En skam at nogle af jer synes, at alle logoerne mangler kvalitet. Jeg synes dog selv, at der er nogle gode imellem de 24.

Alexander R. B | Freelance Grafiker:
Ønsker du stadig vores stemmer samt mening, kan nemlig se at du allerede har placeret en af de nye logoer på jeres side.

Hej Alexander.

Det logo, der er på siden nu, er vores originale. Det er med i afstemningen i tilfælde af, at det bliver vurderet bedre end de andre, hvormed vi ikke bør skifte.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:51

Tak for dit bud, Martin Schadegg.
Du har ret i, at origami-elefanten kan gøres mere simpelt og elegant. Vi har også et bud, der forsøger (nr. 5) den synes jeg dog ligner en hund, når den skaleres ned.

Klaus Fejer:
Det vil i følge min mening være selvmord at vælge et logo med for meget forvirring eller detaljer, som f.eks. 1, 2, 6, da de ikke fungerer i småt format og ikke er visuelt flot.

Du har helt ret Klaus. Det er en af grundene til, at vi vil skifte logo. Der er nemlig for mange detaljer i "zebra-elefanten" (Det er I ikke de første, der har sagt, hehe - hvilket er endnu en grund til at skifte)

Henrik Kristensen:
Håber næsten ikke at i har valgt den Zebra elefant eftersom at den er kommet op på hjemmesiden, syntes folk herinde er kommet med gode grunde til nogle af de andre.

Det er vores originale - det skulle jeg selvfølgelig have udspecificeret i mit første indlæg. Beklager.

Jeg kan afsløre, at vores nuværende zebra elefant pt. ligger på en 20. plads...

Fra København
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 12:12

Jeg elsker personligt zebra-elefanten, den er anderledes - det kan jeg godt lide. 

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)