Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af nyt logo til print virksomhed

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Maria Edlefsen:
Jeg elsker personligt zebra-elefanten, den er anderledes - det kan jeg godt lide. 

Tak for din kommentar og stemme Maria. Jeg kan sagtens se, hvad du mener: Den får måske folk til at stoppe op og tænke sammenlignet med de andre.

Det er netop derfor vi har lavet den afstemning frem for bare selv at vælge - smag er jo så forskelligt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 124
Fra  Tegnerne ApS Skrevet kl. 07:11

Min hjerne er måske mere krøllet, men man skal så ikke tænke på at zebraens striber har ét formål: at få individet til at blande sig ind mellem de andre... Måske ikke det bedste, hvis man gerne vil skille sig ud fra mængden..  Men en PINK zebra, derimod...! ;)

Og så synes jeg stadigvæk I bør gå efter en eller anden slags origami-elefant.

Og til allersidst forstår jeg ikke at I som print-virksomhed virker til at være "bange" for farver; det er jo netop på jeres egne tryksager I kan gi' den gas med farver og striber og lak og præg og stans og hejs... Hvorfor signalere at man selv bruger den billigste, fattigste løsning..? ;)

Fra København
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 09:18

en elefant med zebra-striber skiller sig da ud ?  Desuden må jeg indrømme at origami elefanten af en eller anden grund minder mig meget om handelsbankens gamle blå elefant logo.

Fra København
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 09:42

Nå ja - og blue elefant media...

Derfor synes jeg, at man skal tage en anden retning. Desuden synes jeg faktisk de fleste af logo'erne er rigtig flotte - ikke alle fonte... men ideerne er fine.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)