Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop i Wordpress

Side 5 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Daniel Kongsted Petersen:
Jeg ville vædde en WebShop på at jeg bruger mere end 100 timer på at lave en webshop fra bunden + branding som jeg skrev. :) Måske er der nogle der kan sætte en webshop op på 5 timer men så er det ikke iorden. Der er stor forskel!

Og jeg ved ikke helt hvad du mener med et almindeligt job? Jeg tror ikke helt du forstår hvor meget tid kvalitet kræver.

Sjovt nok viser du ikke en eneste webshop som du har lavet frem på din side ?. Så det er jo lidt svært at se hvad det er du kalder kvalitet. Men jeg kan så til gengæld se du kalder dig Grafisk Designer ?. Sidst jeg tjekkede, krævede det en uddannelse. Men den slags har du vel ikke brug for med dine priser.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 205
Fra  Designerszone Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Jeg skrev det også i mit første indlæg i tråden. Men hvis det er uden design og ren installering af wordpress og plug in ville jeg måske tage 600kr.

Men så ville jeg personligt ikke syntes det være en særlig bæredygtig website. Og ville da rådgive til at få udarbejdet en visuel identitet.

Mvh.

Grafisk designer, brand og idenditet Designerszone.dk Mit råd, prøv mig!

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 205
Fra  Designerszone Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Michael:

Daniel Kongsted Petersen:
Jeg ville vædde en WebShop på at jeg bruger mere end 100 timer på at lave en webshop fra bunden + branding som jeg skrev. :) Måske er der nogle der kan sætte en webshop op på 5 timer men så er det ikke iorden. Der er stor forskel!

Og jeg ved ikke helt hvad du mener med et almindeligt job? Jeg tror ikke helt du forstår hvor meget tid kvalitet kræver.


Sjovt nok viser du ikke en eneste webshop som du har lavet frem på din side ?. Så det er jo lidt svært at se hvad det er du kalder kvalitet. Men jeg kan så til gengæld se du kalder dig Grafisk Designer ?. Sidst jeg tjekkede, krævede det en uddannelse. Men den slags har du vel ikke brug for med dine priser.



At man kalder sig grafisk designer kan alle gøre. Også uden uddannelse. Det er en title som jeg har valgt så man ved hvad jeg laver. At der ikke er webshops på siden betyder ikke at jeg ikke kan lave dem. Det eneste du ved er at jeg tager 15000 til 20000 for en webshop med en visuel identitet. Hvilket jeg syntes er en rigtig pris hvis jeg bruger omkring de 100 timer eller mere. Det er en pris på 150 kr i timen hvilket jeg selv syntes er god for en studerende. Men jeg er taknemlig for du giver en response på at du ikke kan se kvalitet på min side. Så ved jeg at jeg kan få arbejdet for at få nogle projekter lagt op.

Jeg elsker det jeg laver. Om jeg kalder mig grafisk designer, har en uddannelse eller har det som fritid.

Mvh.

Grafisk designer, brand og idenditet Designerszone.dk Mit råd, prøv mig!

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Daniel Kongsted Petersen:
Men så ville jeg personligt ikke syntes det være en særlig bæredygtig website. Og ville da rådgive til at få udarbejdet en visuel identitet.

Så er det jo heller ikke en webshop du sælger til 15 - 20000, men grafisk design. Det er meget vigtigt at adskille, da det ikke er alle som har brug for en visuel identitet. Mange kan nøjes med et theme til 500 kroner.

I det hele taget er visuel identitet til en webshop helt unødvendig. Det er meget bedre at fokusere på produkterne som skal sælges, og få præsenteret dem bedst muligt med billeder og tekst. Det er dér man skal bruge sine penge som webshopejer, samt på en masse testning af brugervenlighed og konvertering. Man kan sagtens sælge en masse med en basis design Prestashop eller Woocommerce.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Daniel Kongsted Petersen:
At der ikke er webshops på siden betyder ikke at jeg ikke kan lave dem.

Sagt med andre ord. Du har ikke prøvet at lave en endnu. Derfor du mener du skal bruge så lang tid på det.

Problemet med din manglende uddannelse er jo at du ikke ved hvor lang tid opgaven burde tage. Og i hvilken kvalitet den slags webshop bør være til den pris. Man kan så sige at erfaringen kunne opveje den manglende uddannelse. Men det er jo så heller ikke tilfældet hos dig.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 205
Fra  Designerszone Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
SofieN:

Daniel Kongsted Petersen:
Men så ville jeg personligt ikke syntes det være en særlig bæredygtig website. Og ville da rådgive til at få udarbejdet en visuel identitet.


Så er det jo heller ikke en webshop du sælger til 15 - 20000, men grafisk design. Det er meget vigtigt at adskille, da det ikke er alle som har brug for en visuel identitet. Mange kan nøjes med et theme til 500 kroner.


I det hele taget er visuel identitet til en webshop helt unødvendig. Det er meget bedre at fokusere på produkterne som skal sælges, og få præsenteret dem bedst muligt med billeder og tekst. Det er dér man skal bruge sine penge som webshopejer, samt på en masse testning af brugervenlighed og konvertering. Man kan sagtens sælge en masse med en basis design Prestashop eller Woocommerce.



Der ville jeg dog rådgive anderledes og det er jo også i orden. Men det er min erfaring. Jeg ville ikke mene en visuel identitet er unødvendigt. Faktisk så er visuel identitet en hel anden snak mens brugervenlighed og statistik er en anden. De er dog lige nødvendig i mine øjne hvis man vil have en robust webshop der skal træde ud fra de andre.

Mvh.

Grafisk designer, brand og idenditet Designerszone.dk Mit råd, prøv mig!

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Kongsted Petersen:
Der ville jeg dog rådgive anderledes og det er jo også i orden. Men det er min erfaring.

Hvilken erfaring ?. Du har jo aldrig drevet en webshop.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 205
Fra  Designerszone Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Michael:

Daniel Kongsted Petersen:
At der ikke er webshops på siden betyder ikke at jeg ikke kan lave dem.


Sagt med andre ord. Du har ikke prøvet at lave en endnu. Derfor du mener du skal bruge så lang tid på det.


Problemet med din manglende uddannelse er jo at du ikke ved hvor lang tid opgaven burde tage. Og i hvilken kvalitet den slags webshop bør være til den pris. Man kan så sige at erfaringen kunne opveje den manglende uddannelse. Men det er jo så heller ikke tilfældet hos dig.



Jeg ved hvor lang tid det tager at lave. Du ved stadig ikke om jeg har lavet webshops eller ej. Hvilket jeg har. Du ved heller ikke hvor god jeg er eller hvordan jeg gør? Så jeg kan ikke se hvordan du kan sige at min manglede uddannelse gør at jeg ikke ved hvor lang tid det tager. Og hvilken kvalitet er produkt på 20000kr skal være.

Mvh.

Grafisk designer, brand og idenditet Designerszone.dk Mit råd, prøv mig!

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Kongsted Petersen:
Du ved heller ikke hvor god jeg er eller hvordan jeg gør?

Nu er der jo ikke uendeligt mange forskellige måder at gøre det på i Wordpress. Men smæk da et link op til en af dine 20.000kr wordpress webshop. Så tager vi den derfra.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 205
Fra  Designerszone Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Michael:

Daniel Kongsted Petersen:
Der ville jeg dog rådgive anderledes og det er jo også i orden. Men det er min erfaring.


Hvilken erfaring ?. Du har jo aldrig drevet en webshop.



Det er rigtigt. Men man behøver ikke at drive en webshop for at have en holdning og erfaring for hvad der er vigtigt eller ej.. Dog kender jeg flere der har webshops og kan erfare mig med at visuel identitet, brugervenlighed, analyser er alle med til at udgøre en stabil webshop.

Grafisk designer, brand og idenditet Designerszone.dk Mit råd, prøv mig!

Side 5 ud af 6 (58 indlæg)