Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu en dødsulykke...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Sikre Børn Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Igen er der sket en forfærdelig ulykke, i det at et barn er faldet ud af et vindue på 3. Sal.

Der er brug for at familiernes hjem bliver sikret mod børneulykker.

Hjælp os med at få budskabet ud og giv os ideer hertil.

Sikre Børn
www.sikreboern.dk
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:15
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 9 person

budskabet forstået - men for mig at se en lidt brutal måde at "reklamere" for dit sikker gode selskab . sikrebørn.dk og dets indtjening.

Jeg tror ikke du får så mange råd fra Aminoer som du ikke kender -  om hvordan man undgår 3 årige falder ud af vinduet - så ud over budskabet . IKKE åbene vinduer og 3 årige -  kan du jo nok bedre selv her fortælle hvad du mener der skal til - først og fremmest nok opsyn - Helt gratis på forum, for ja _ endnu en dødsulykke med en 3 årig i midtpunktet er utroligt sørgeligt

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Words Alive Skrevet kl. 23:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Meget ulykkelig historie. Kan godt forstå du vil være med til at sprede budskabet om at forebygge den slags tragedier.

Jeg har en del ideer til jer mht markedsføring, og jeg vil gerne tilbyde en halv times telefonkonsultation med jer kvit og frit - hvor jeg kommer med input til jeres hjemmeside - som jeg har kigget på, og til jeres generelle strategi for at overbevise forældre om, at der er brug for jeres ydelser.

Jeg kan blandt andet give jer en strategi til at komme i medierne med jeres virksomhed.

I får altså gratis råd og rådgivning (I betaler kun telefontaksten for opkaldet), og I forpligtiger jer ikke til noget - men jeg tror, I får så meget ud af de gratis 30 minutter, at I får lyst til at booke mig en hel time på et senere tidspunkt.

Læs mere om mig på min Amino freelancer profil.

Mvh
Ditte
Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Words Alive Skrevet kl. 23:44
Jeg er enig med dig John i, at en ulykke som udgangspunkt ikke skal bruges til at markedsføre sin virksomhed med. Men i dette tilfælde handler det om, at jo flere sikkerhedshasper til vinduer, som der bliver solgt - jo bedre.

Så måske hensigten - er det vigtigste? At sprede budskabet om at sikre ungerne.
Det budskab vil jeg gerne være med til at hjælpe på vej.
Intentionen er god, i hvert fald.

Vh
Ditte

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 00:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Problematikken i dette er jo ikke selve intentionen, men derimod måden hvorpå de udnytter et barns død og opmærksomheden herpå, til at sælge et produkt som de tjener penge på.

Hvis det var en nonprofit-organisation som solgte disse vindueshasper til indkøbspris, eller på anden måde lod overskuddet gå til noget med børn så ville jeg ikke kunne se noget galt i det. 

Men som far til en 4-årig finder jeg det ude af proportioner nærmest at hænge den 3-åriges forældre ud som uansvarlige, og "sælge sig selv" og sin virksomhed på deres og det afdøde barns bekostning. 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 06:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er på linje med de øvrige i denne tråd. Jeg finder det direkte ulækkert at bruge et barns død til at markedsføre sine produkter.

Men vi har jo hver vores måde at gøre tingene på..

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 7. Apr 13
Fra  Sikre Børn Skrevet kl. 23:08

Hej Thomas

Først tak for dit input.

Vi er grundlæggende fuldstændigt enige i dine betragtninger og jeg skal hermed forsøge at redegøre for vores debat oplæg som er blevet flyttet og måske er havnet på den forkerte hylde.

Formålet med vores indlæg handler jo ikke om at "reklamerer" for vores produkter til andre Amino medlemmer, men om at få nogle input fra jer til hvordan man kan komme ud med vores budskab. Og de skal siges at vi tidligere her har efterspurgt forslag og ideer hertil.

Ulykkerne er selvsagt noget vi ønsker at være med til at forebygge. Og hvis du læser på vores hjemmeside, så har vi allerede et samarbejde med Børneulykkesfonden herom, også økonomisk.

I almindelig reklame øjemed vil vi ikke (og må vi ikke) bruge frygtskabende billeder eller andet, til at fremme vores virksomhed. men statistikkerne giver altså i sig selv et trist billede af hvordan sikkerhedssituationen i mange hjem. Der sker alvorlige og mindre alvorlige ulykker i hjemmene, men mange af dem kan forebygges.

Og lige for en ordens skyld skal det nævnes, at vi IKKE sælger vindueshasper eller andre sikkerhedsforanstaltninger, men kun vejledning i hvordan man kan sikre sig mod ulykker i hjemmet.

Tilmeldt 7. Apr 13
Fra  Sikre Børn Skrevet kl. 23:10

Hej Ditte

Tak for dit svar.

Jeg håber at du vil læse vores svar til Thomas herunder.

Vi vil se nærmere på dit tilbud - endnu engang tak.

Tilmeldt 7. Apr 13
Fra  Sikre Børn Skrevet kl. 23:11

Hej "igang".

Tak for dit input.

Jeg håber at du vil læse vores svar til Thomas her nedenfor.

Tilmeldt 7. Apr 13
Fra  Sikre Børn Skrevet kl. 23:15

Hej John!

Tak for dit svar.

Jeg håber at du vil læse mit svar til Thomas længere nede på tråden.

Vi havde et ønske om at oplægget lå et andet sted.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)