Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad ville du søge på hvis du skulle købe windows 7 eller 8, microsoft office eller et virus/ sikkerhedsprogram?

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil søge på

køb Windows 7 eller download windows 7

Eller bare windows 7

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 21:27

Tommy Bjerg:
men jeg vil nok frem til at jeg ikke tror ret mange googler hvor de kan købe Windows henne

Google har lavet et værktøj, hvor man kan tjekke det gennemsnitlige antal gange, personer har søgt efter dette eksakte søgeord, baseret på de valgte målretningsindstillinger.
Søger man på nogle givne søgeord, sætninger. Og derigennem får man en fornemmelse af. Hvor mange der f.eks. søger efter>>> Køb Windows 7>> Og det er der ca. 590 der gør hver måned i Danmark. Og så kan man tage den næste sætning>>Billig windows 7>>Og det er der ca. 90 mennesker der søger på hver måned i Danmark.
Tager man f.eks. din søgning/ sætning, og fjerner dk 64bit retail, og søger på Windows 7 Pro. Så er der ca. 70 der laver den søgning.

Så det handler om at finde de ord/ sætninger folk søger på. Men du har helt ret i, at det er bestemte grupper der søger efter software på nettet. For der er også mange der Kun køber sådan noget ude i butikkerne. Og nogle der igen kun downloader det som vi tidligere har hørt osv.

Men igen mange tak for dit bidrag.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 22:26

Dejligt nogen gad at lege med. Men må sige, at der ikke blev skrevet nogle søgeord, jeg ikke også selv havde fundet. Sad

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 23:12

Kim Hansen:
Dejligt nogen gad at lege med. Men må sige, at der ikke blev skrevet nogle søgeord, jeg ikke også selv havde fundet

Du kan bare finde dem dine konkurrenter bruger =

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Herning
Tilmeldt 13. Sep 13
Indlæg ialt: 32
Fra  aktie-handler Skrevet kl. 21:24

Jeg ville nok søge på "windows 7 billigt" eller "køb windows 7" eller "gode tilbud på windows 7" 

Fra Odder
Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Todic Net Skrevet kl. 21:50

Kim hvad med at forsøge at fange en anden type kunder. Du kunne fx. have en side der kort lister forskelligehederne og fordelene ved de forskellige windows'er, og så tilkytte søgeord som "Hvilken windows", "Windows 7 versioner" og lign. -- Evt. det samme med "Formater computer" eller "Ny windows"

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 10:21

Tommy Bjerg:
Kim hvad med at forsøge at fange en anden type kunder. Du kunne fx. have en side der kort lister forskelligehederne og fordelene ved de forskellige windows'er, og så tilkytte søgeord som "Hvilken windows", "Windows 7 versioner" og lign. -- Evt. det samme med "Formater computer" eller "Ny windows"

Ja det er da en mulighed.

Jeg arbejder videre på den hele tiden. Så forandringer sker løbende, til jeg finder en kurs, jeg kan se har god effekt.

Men god ide.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 10:26

Michael:
Du kan bare finde dem dine konkurrenter bruger =
" target="_blank">

Den side kender jeg godt og har også brugt den gratis version. Men problemet er nok at de fleste af mine konkurrenter også sælger hardware og det er så søgeord på disse der kommer frem og ikke nogle søgeord der omhandler software.

Men ellers et super værktøj.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:08
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 11:09

Henning | Opti-web.dk:
Min grossists hjemmeside