men jeg vil nok frem til at jeg ikke tror ret mange googler hvor de kan købe Windows henne
Google har lavet et værktøj, hvor man kan tjekke det gennemsnitlige antal gange, personer har søgt efter dette eksakte søgeord, baseret på de valgte målretningsindstillinger. Søger man på nogle givne søgeord, sætninger. Og derigennem får man en fornemmelse af. Hvor mange der f.eks. søger efter>>> Køb Windows 7>> Og det er der ca. 590 der gør hver måned i Danmark. Og så kan man tage den næste sætning>>Billig windows 7>>Og det er der ca. 90 mennesker der søger på hver måned i Danmark. Tager man f.eks. din søgning/ sætning, og fjerner dk 64bit retail, og søger på Windows 7 Pro. Så er der ca. 70 der laver den søgning.
Så det handler om at finde de ord/ sætninger folk søger på. Men du har helt ret i, at det er bestemte grupper der søger efter software på nettet. For der er også mange der Kun køber sådan noget ude i butikkerne. Og nogle der igen kun downloader det som vi tidligere har hørt osv.
Kim hvad med at forsøge at fange en anden type kunder. Du kunne fx. have en side der kort lister forskelligehederne og fordelene ved de forskellige windows'er, og så tilkytte søgeord som "Hvilken windows", "Windows 7 versioner" og lign. -- Evt. det samme med "Formater computer" eller "Ny windows"
Kim hvad med at forsøge at fange en anden type kunder. Du kunne fx. have en side der kort lister forskelligehederne og fordelene ved de forskellige windows'er, og så tilkytte søgeord som "Hvilken windows", "Windows 7 versioner" og lign. -- Evt. det samme med "Formater computer" eller "Ny windows"
Ja det er da en mulighed.
Jeg arbejder videre på den hele tiden. Så forandringer sker løbende, til jeg finder en kurs, jeg kan se har god effekt.
Den side kender jeg godt og har også brugt den gratis version. Men problemet er nok at de fleste af mine konkurrenter også sælger hardware og det er så søgeord på disse der kommer frem og ikke nogle søgeord der omhandler software.