Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad ville du søge på hvis du skulle købe windows 7 eller 8, microsoft office eller et virus/ sikkerhedsprogram?

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Jeg tænkte på, at hvis nogen af jer "alm" folk herinde fra amino. Skulle købe et nyt windows 7 eller 8. Eller et nyt microsoft office. Eller bare var på udkig efter et nyt virusprogram. Hvad og hvordan ville i så søge på f.eks. google?

Dem der har tiden og lysten, må gerne skrive 3-5 sætninger, som de ville søge på. Hvis de skulle søge efter nogle af disse produkter på nettet.

Og i så fald i skulle købe, hvad ville så være noget af det, i ville vægte højt, på den side i skulle købe fra.

Er det prisen?

Teksten på siden?

Eller fragten?

Eller hvornår varen kunne leveres?

Eller andet?¨

På forhånd tak til dem, der vil tage tiden til at deltage.

Big Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 14:04

For mig er det udelukkende prisen - alle produkter du nævner kan jo downloades, så levering/fragt er mig ligegyldigt.

Jeg forsøger så vidt at handle hos udvikleren af programmet i stedet for bundles eller rabatordninger gennem andre produkter. For mig er det mere et princip end noget andet.

Så når jeg søger på de produkter jeg mangler søger jeg som regel på produktets navn.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 14:05

Jeg ville bare søge ganske simpelt "Windows 7 køb" eller "Windows 7 tilbud" eller lign. Mht virusprogram, ville jeg dog først søge rundt på Google efter virusprogrammer og se hvad andre skriver/anbefaler, og så vælge udfra det...

Hvad jeg som person ville vægte højt... Prisen på produktet, og så selve designet af siden jeg køber fra. Skal se pænt, seriøst og troværdigt ud. Ikke for meget reklame gejl, eller andet der belaster mine øjne haha..:)

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 14:17

Jeg ville nok skrive windows 7, nyt styresystem til min pc, anbefald et styrestystem, køb af win 7, Styresystem win 7

Jeg ville kigge på prisen, samt hvordan jeg modtager den, om jeg får den på en disk eller er det til dawnload, jeg ved ikke om man bruger disk til styresystemer mere, da det hele efterhånden ligger i ens pc.

Så ville jeg nok også kigge på,  Om det var et lovligt, program, eller om det bare er noget der er downloadet fra en anden ulovlig side. 

så jeg er sikker på jeg ikke laver ulovlig download. og betaler for det! og du må ikke spørge mig hvordan man kan vide det, inden man køber, 

Men så ville jeg nok søge på nettet, om hvordan man kunne finde ud af det. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 14:19

Hej Kim

For mig er det 100% prisen. Jeg synes Windows 7&8 er utrolig dyrt i forhold til hvad jeg opdatere OS på min Mac for.

Jeg skulle finde en version af windows 8 til min mor for 2 ugers tid siden, der søgte jeg på termer som: "Billig windows 8" og "Tilbud på windows 8".

Så ja - jeg går udfra at det er prisen for mig :-)

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 17:04

Jeg ville gå op i to ting, hvis jeg skulle købe software. Pris (!!!!!!!!!) og sidens troværdighed (alder, størrelse, kendskab mv.). Sidstnævnte er specielt vigtigt for mig, når der er tale om netop software.

Du nævner fragt, men det har jo absolut ingen betydning for software, der kan (læs: skal) downloades. Smed du fragt på prisen ville jeg uden at tøve trykke på det lille røde kryds oppe i højre hjørne.

Jeg ville nok søge på noget i stil med:
"produkt" download,
Billigt "produkt",
"Produkt"
Køb "produkt".

Mvh Lars

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Njl gulvservice Skrevet kl. 19:01

Kim Hansen:
Hvad og hvordan ville i så søge på f.eks. google?

Jeg vil søge som følger,,billig windows 7

gulvafslibning og gulvbehandling, Njl gulvservice.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 19:05

"Windows 7 tilbud" eller "Billigt Windows 7" ville nok være de første søgninger.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 09:01
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nu tilbyder jeg ikke download af hverken Windows 7 eller 8. Og ej heller Microsoft Office.

Og mig bekendt, er det vist pirat kopiere man kan download af disse?

Eller direkte fra Microsoft når de udkommer med ny version. Der har de en opstarts periode, hvor man kan download disse for at afprøve det.

Jeg har da altid selv købt mine Windows/ Office, som en fysisk vare. Men ser da gerne nogle links derfra, hvor i plejer at handle og downloade disse?

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 09:42

Alt er download idag, også på Microsoft Store.
Det er produktnøglen du betaler for. 

Link her

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)