Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad ville du søge på hvis du skulle købe windows 7 eller 8, microsoft office eller et virus/ sikkerhedsprogram?

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja alt kan downloades i dag. Og i sært hvis man ikke går så meget op i, om det er lovligt, så er mulighederne store.

Kan godt se Microsoft har mange af deres produkter til download. Men man betaler så også for dette. Da deres produkter koster mere end det koster, hvis du køber dem fysisk fra nettet. De koster ca. 50kr og opefter mere end andre steder.

Og tjekker man op på, hvor mange der søger med f.eks. download foran, så er det nu ikke flere end f.eks. køb foran. Og det er vel ikke alle der skriver download foran, som er lige opsat på de skal betale for det. Hvor chancen vel er større hvis de skriver køb foran?
Og vil nu stadig mene, der er rigtig mange der er ude efter en fysisk vare.

Men kan se jeg vist stort set er billigere end Microsoft så det er jo okay. Og levere i de fleste tilfælde dagen efter bestillingen.

Men det er da slet ikke umuligt, hvis det er muligt, at jeg vil tilbyde denne download service senere hen.

Men det jeg nu også mere er ude efter, er hvad folk søger på, når de vil købe en fysisk Windows eller Office med mere.

Men mange tak for svar indtil nu.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Hansen:
Ja alt kan downloades i dag. Og i sært hvis man ikke går så meget op i, om det er lovligt, så er mulighederne store.

Nu synes jeg du insinuerer at download af software er mere eller mindre skummelt. Det synes jeg altså ikke er helt rimeligt, da mange foretrækker den leveringsform (med det samme) og tilbydes helt legalt af stort set alle store softwarehuse i dag.
Men bortset fra det, så er jeg enig i at der stadig er et vist marked for levering på fysiske medier. F.eks. synes selv det er rart at have, hvis maskinen skal reinstalleres.

Jeg ville nok søge på:

 windows 8 tilbud

windows 8 download

office 2013 tilbud

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Hansen:
Nu synes jeg du insinuerer at download af software er mere eller mindre skummelt.

Ja det var ikke min mening.

Og tak for dine svar.

Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke noget fordækt i at downloade sin software - som udgangspunkt handler jeg ikke steder hvor jeg skal afvente en pakke indeholdende en anden pakke med en disk der indeholder min software.

Altså, vi snakker 2013 - og noget af verdens mest anvendte software - det gider jeg altså ikke vente på at en eller anden får pakket ned og sendt afsted ...

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det er jo også helt fint du har det sådan. Men det er da dejligt, ikke alle har det sådan. For så kunne jeg jo ikke sælge noget Wink

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen andre med en masse bud? Big Smile

Fra Vipperød
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 17
Fra  Quetec Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Ville nok og søge på version og sprog
Eks.
"Køb win7 home 64bit dansk"
Fra Odder
Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Todic Net Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjovt, jeg har købt mange Windows'er og Office'er igennem tiden, men har aldrig googlet det, jeg vil slet ikke stole på halvdelen af resultaterne, de er dog blevet bedre med tiden.

Hvis ikke Computersalg eller BJTrading har hvad jeg søger, så går jeg typisk på edbpriser. Det handler lidt om troværdighed, netop for at undgå at stå med et kopi produkt, og dertil mulige problemer.

Men downloads er for mig ikke lig med beværligt eller ulovligt, tværtimod er det nemmere at have en kopi af sin office på USB-harddisk, og så kun købe små papkort med aktiveringskoder når de skal bruges.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Så Tommy du havde ingen søgeord/ søgesætninger du ville søge efter på Google, som indlægget efterspørger?

Det er da dejligt, der er så mange der svarer. Men synd der er så mange, der ikke rigtig forstår det jeg spørger om.

Da det de svarer på, ikke er det jeg efterspørger i overskriftet.

Stick out tongue

Fra Odder
Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Todic Net Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Hansen:

Så Tommy du havde ingen søgeord/ søgesætninger du ville søge efter på Google, som indlægget efterspørger?

Det er da dejligt, der er så mange der svarer. Men synd der er så mange, der ikke rigtig forstår det jeg spørger om.

Da det de svarer på, ikke er det jeg efterspørger i overskriftet.

Stick out tongue

Det er helt rigtigt Kim, og undskyld for det, men jeg vil nok frem til at jeg ikke tror ret mange googler hvor de kan købe Windows henne.

For kender du ikke en døjt til computer generelt, så vil du heller ikke vide hvad udgave du reelt har brug for og nok hellere spørge en ven eller på et forum.

Ved du lidt om computer, så kender du også steder der sælger dem.

Svar : Jeg ville søge på "Windows 7 Pro dk 64bit retail".

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)