Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modebutik på nettet, ogco.dk - mangler feedback!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias:

Ingen grund til at bumpe din tråd fordi der ikke er kommet svar i løbet af 2,5 time en lørdag eftermiddag Wink

- Har du fået søgt fx omkring købs forløbet i de tråde der er herinde ? 

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Aug 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:15

Jeg ville nok vise lidt mere, at noget bliver puttet i kurven. Det vil øge din konverting og design mæssigt fungere meget bedre. i order flowet ville jeg nok fokusere lidt på mersalg, der kan i også optimere. Jeg kan godt lide jeres usp'er i order flowet, de er fint tydelige. I har automatisk flueben i ja til jeres nyhedsbrev. Det mener jeg ikke er helt lovligt. Det er det i hvert fald ikke i forhold til e-mærket, hvilket jeg kan se i ikke har. I burde få Trustpilot og E-mærket, det har en massiv ændring i jeres konverteringsrate

I har virkelig også mange punkter i order flowet. Hver gang kunden skal tage et valg er der nogen der vil falde fra. Jeg ville måske se om der ikke er nogen som måske kunne undværes. 

Nu har jeg fokuseret meget på order flowet. 

I jeres produktbilleder kunne i måske overveje at få 3D billeder i stedet for. Jeres sko ser f.eks. rigtigt pæne ud. 

Mvh. Jakob Wolff

PerfectPicture I/S

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Aug 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:20

Og så skriver i også i har online chat. Den kan jeg ikke finde. Ellers ville et godt alternativ være Zopim, som også er billigt. 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:40

Hvis I skal følge med tiden, skal webshoppen være klar til smartphones. Det er den ikke nu.

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 15:35

Jakob & Christian:
I har virkelig også mange punkter i order flowet. Hver gang kunden skal tage et valg er der nogen der vil falde fra. Jeg ville måske se om der ikke er nogen som måske kunne undværes. 

Vi har nemlig rigtig mange punkter i vores ordre formular - tror at det er en standard indstilling fra programørens side pt., som vi anvender, men det skal der også rettes op på. 

Mange tak for feedbacken, alt er hermed noteret! 

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 17:57

Jens Andersen:

Hvis I skal følge med tiden, skal webshoppen være klar til smartphones. Det er den ikke nu.

Vh Jens

Ja det er korrekt. Vi er også i gang med at netop få opsat sådan en løsning. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 18:55

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)