Jeg ville nok vise lidt mere, at noget bliver puttet i kurven. Det vil øge din konverting og design mæssigt fungere meget bedre. i order flowet ville jeg nok fokusere lidt på mersalg, der kan i også optimere. Jeg kan godt lide jeres usp'er i order flowet, de er fint tydelige. I har automatisk flueben i ja til jeres nyhedsbrev. Det mener jeg ikke er helt lovligt. Det er det i hvert fald ikke i forhold til e-mærket, hvilket jeg kan se i ikke har. I burde få Trustpilot og E-mærket, det har en massiv ændring i jeres konverteringsrate.
I har virkelig også mange punkter i order flowet. Hver gang kunden skal tage et valg er der nogen der vil falde fra. Jeg ville måske se om der ikke er nogen som måske kunne undværes.
Nu har jeg fokuseret meget på order flowet.
I jeres produktbilleder kunne i måske overveje at få 3D billeder i stedet for. Jeres sko ser f.eks. rigtigt pæne ud.
I har virkelig også mange punkter i order flowet. Hver gang kunden skal tage et valg er der nogen der vil falde fra. Jeg ville måske se om der ikke er nogen som måske kunne undværes.
Vi har nemlig rigtig mange punkter i vores ordre formular - tror at det er en standard indstilling fra programørens side pt., som vi anvender, men det skal der også rettes op på.