Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modebutik på nettet, ogco.dk - mangler feedback!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino Geeked

Jeg er en ung butikselev fra Herning, som netop er blevet sat på et projekt af min arbejdsgiver.
Vi er en tøjbutik ved navn Cadovius & Co, som har eksisteret i godt 10 år og rummer stor viden, når det kommer til delen med at drive en fysisk tøjbutik.
Jeg har så fået til opgave at bestyre den online del af vores tøjbutik igennem en webshop.
Vi har endelig fået denne webshop stablet på benene igennem webbureauet MCB.

Til denne webshop søger jeg efter feedback og gode forslag til webshoppens eksistens.
Derudover tager jeg også meget gerne imod forslag mht. markedsføring af webshoppen

Webadresse: www.ogco.dk

Bedste hilsener,
Mathias Andersen, Webmaster
ogco.dk - Danish based clothing store
@cadoviusogco 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 21:38

Min første tanke var egentlig om det var en dansk eller engelsk butik - Oppe i toppen har i "Male/Female" osv, og ellers står der også en helt masse på dansk.

Medmindre i direkte har kunder fra udlandet ville jeg holde det hele på dansk, syntes det fungere end den blanding i har pt.

Trykker jeg på "Kontakt" nede i bunden af siden kommer jeg bare til:

"Siden kunne ikke findes

Den indtastede adresse findes ikke. Vær venlig at benytte vores søgefunktion eller menusystem."

Dette er bestemt en ting der skal rettes, har ikke lige testet alle siderne.
Jeres købs forløb havde jeg nok også ændret en del, få kunderne gennem hurtigt muligt. Lige nu har i 4 trin, hvor man blandt andet møder en "Login / Ny bruger" ... Syntes tit man har hørt folk herinde sige at det fungere bedre med fx 1-page købs forløb, har dog ikke tal på dette.
Det var lige de første ting jeg lagde mærke til, kigger nok lidt bedre senere på aftenen.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 21:44

Hej!

Nogen af teksterne er på engelsk, er det meningen?

Jeg ved ikke om det er min forbindelse, men jeg syntes at siden loader ret langsomt. Linket til jeres Facebook eksistere heller ikke, og hvis man ville oprette en bruger, bliver man heller ikke mødt af en formular, hvor man kan registrere sig?

Smart online lektiebog til folkeskoler

Tilmeldt 6. Sep 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:53
Synes den ser god ud. Jeg er umiddelbart i jeres målgruppe, så gik igennem siden som jeg normalt ville gøre.
Jeg studsede over, at der står hhv. Male products og female produkter. Det engelske i menuen synes jeg virkede naturligt nok, men hold det ensrettet.
Fragt med GLS ved jeg er en prioritet for mange.
Noget, der efterhånden vinder indpas på mange webshops er, at der medsendes gratis returlabel, som så modregnes, hvis den anvendes.
Synes alt i alt, at det ser super ud.
Lav evt. en give away for delinger på FB/konkurrence eller lign. En instagramprofil/-blog vil sikkert også passe til jeres brand og målgruppe.
Tilmeldt 6. Sep 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:56
Og mht. at oprette en profil, så giver det ikke gnidninger for mig, så længe det er til at komme udenom. Men lav evt. en mulighed for at afkrydse i "fortsæt uden profil", så det fremgår tydeligt, at det er muligt. Bruger generelt ikke sider hvor jeg skal igennem en masse besværlig registrering først.
Tilmeldt 24. Oct 11
Skrevet kl. 23:30

Henrik Kristensen:

Min første tanke var egentlig om det var en dansk eller engelsk butik - Oppe i toppen har i "Male/Female" osv, og ellers står der også en helt masse på dansk.

Medmindre i direkte har kunder fra udlandet ville jeg holde det hele på dansk, syntes det fungere end den blanding i har pt.

Trykker jeg på "Kontakt" nede i bunden af siden kommer jeg bare til:

"Siden kunne ikke findes

Den indtastede adresse findes ikke. Vær venlig at benytte vores søgefunktion eller menusystem."

Dette er bestemt en ting der skal rettes, har ikke lige testet alle siderne.
Jeres købs forløb havde jeg nok også ændret en del, få kunderne gennem hurtigt muligt. Lige nu har i 4 trin, hvor man blandt andet møder en "Login / Ny bruger" ... Syntes tit man har hørt folk herinde sige at det fungere bedre med fx 1-page købs forløb, har dog ikke tal på dette.
Det var lige de første ting jeg lagde mærke til, kigger nok lidt bedre senere på aftenen.

Mange tak for svaret - har virkelig brug for feedback til dette projekt, da jeg er lidt på bar bund mht., hvor jeg skal starte på diverse arbejdsopgaver.

Men ja, lige pt. er der mange løse ender på sitet, og vi mangler at udfylde en del af bundartiklerne - hvor "Kontakt" især er vigtig at få med!

Jeg ved ikke helt med købsforløbet. Hvordan skal forløbet kunne forkortes? Tænker at Login/Ny-Bruger-delen næsten er et "must", hvis man gerne vil opnå et kundekartotek på sin webshop. 

Tilmeldt 24. Oct 11
Skrevet kl. 23:34

Milos:

Hej!

Nogen af teksterne er på engelsk, er det meningen?

Jeg ved ikke om det er min forbindelse, men jeg syntes at siden loader ret langsomt. Linket til jeres Facebook eksistere heller ikke, og hvis man ville oprette en bruger, bliver man heller ikke mødt af en formular, hvor man kan registrere sig?

Jeg har haft lidt svært ved at skelne imellem, hvornår det bør stå på engelsk og hvornår på dansk, men det kan godt være, at jeg bare skal holde mig til en af delene.

Kan jeg på nogen måde undersøge et sted, om siden loader langsomt, eller om det bare er dit internet den er galt med her?

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 23:42

Mathias:
Jeg har haft lidt svært ved at skelne imellem, hvornår det bør stå på engelsk og hvornår på dansk, men det kan godt være, at jeg bare skal holde mig til en af delene.

Hvis du selv har svært ved at vurdere det, tror jeg du generelt vil komme til at opleve at denne usikkerhed er noget som kunderne også vil mærke. Personligt havde jeg holdt det udelukkende på dansk, tvivler på at jeres kunder kommer fra udlandet ?

Det med at have login eller ej på en webshop syntes jeg du skulle læse lidt om herinde. Ind og kig i de mange tråd hvor folk søger om feedback på deres webshop, i en stor del af dem bliver lige præcis købs processen nævnt og kommet med forslag til.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 24. Oct 11
Skrevet kl. 10:52

Milos:
Linket til jeres Facebook eksistere heller ikke, og hvis man ville oprette en bruger, bliver man heller ikke mødt af en formular, hvor man kan registrere sig?

Mærkeligt at linket til vores Facebook ikke fungerer ved dig - det gør det nemlig ved mig (vi snakker billedet nede i bundmenuen - FACEBOOK, Følg os på Facebook).
De forskellige artikler mangler at blive linket sammen til fulde. Pt. har vi denne registreringsformular: http://www.ogco.dk/pages/webpage.aspx?articleid=179217 

Tilmeldt 24. Oct 11
Skrevet kl. 13:32
Side 1 ud af 2 (17 indlæg)