Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.altimobiler.dk feedback tak:)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.dk

tænkte at nu var det måske tid til en runde mere....

www.altimobiler.dk hvad siger i til den?

På forhånd tak.

Mvh.

Nikolai R. Jensen
www.altimobiler.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 01:34

Mit umiddelbare indtryk er at siden er meget rodet. I skamroser butikken i slideren på forsiden, i stedet for at bruge den på at fremvise produkter. E-mærket burde blot være placeret oppe i toppen, sammen med Trustpilot, som ligenu er en kæmpe-widget i jeres højre sidebar. 

Der er i det hele taget alt for meget "fyld" på siderne, unødig tekst og links der "larmer".

Designet bør efter min mening opdateres så det bliver mere brugervenligt, mere intuitivt og mere rettet mod udstilling af produkter fremfor tekst og ros af egen shop.

Det tog mig lidt tid at "opdage" hvad i egentlig sælger, og her faldt jeg næsten på halen da jeg så f.eks. denne: http://www.altimobiler.dk/brugt-nokia-sirocco-edition/6907-brugt-nokia-8800d-sirocco-edition-slide-sort-krom.html

I sælger altså en mobil som kom på markedet for syv år siden, og oven i købet er fuld af ridser, til 2000 kroner? Du kan næsten få en splinterny iPhone 4 til den pris!

Derudover læser jeg i specifikationerne at den har 3G, men når jeg så læser på denne side: http://www.altimobiler.dk/422-brugt-nokia-sirocco-edition så skriver i, at denne model IKKE har 3G. Er det ikke en smule vildledende?

Jeg synes i skal kigge jeres konkurrenter over skulderen, og se hvordan deres sider er designet. Jeg ser at i kører PrestaShop, og i kan i den forbindelse evt. tage et kig her: http://themeforest.net/category/ecommerce/prestashop?utf8=%E2%9C%93&sort_by=sales_count&categories=ecommerce%2Fprestashop 

Så er der lidt at arbejde med :)

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 01:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas.

tak for feedbacken:)

ang. trustpilot der fylder meget i siden kontra produkter så er det lidt et valg jeg har taget.... mine produkter der kan jeg have fx 10 x nokia 3310 til salg i et år uden at sælge nogen og så ryger der 5 på en uge... mange af mine kunder går efter en bestemt mobil og kun den... derfor ha jeg valgt at satse mere på min ros og så regner/ved jeg at kunderne nok skal finde den mobil de ønsker... de fleste af mine kunder er kun på udkig efter en bestemt model... og så kan jeg ellers fortælle nok så meget om at den eller den er så og så meget bedre og måske endda billigere... men det er den de har haft de sidste 7 år og så er det den de vil have igen... og sådan er det jo bare... så jeg tror ikke jeg vil gøre ret meget mere ud af at præsentere de enkelte produkter...

ang. den 8800D... tja... så er det prisen:) det kan godt ske man kan få en iphone 4 for 2000 men ham der køber en 8800D er ikke interesseret i en iphone 4... han vil have en 8800D... samtidig så er det jo også en helt anden type mobil.... og en 8800D har altid været dyr... faktisk meget dyrere end en iphone 4 da den var ny... så mine priser vil der ikke blive pillet ved... dem har jeg helt styr på.

ang. specs så er det sgu godt set:) og ja det er en fejl! har lige sendt en mail til min programmør omkring det og han får det helt sikkert rettet meget snart... tak for det.:)

ang. temaet så kan jeg ikke lige se det blive ændret... men du har nok ret i der sker for meget på forsiden... er ved at begrænse det lidt og vil have lavet en kontakt formular og en om os side i stedet for information i venstre side....

mvh.

Nikolai R. Jensen
www.altimobiler.dk

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 05:06

Altimobiler.dk:
... så mine priser vil der ikke blive pillet ved... dem har jeg helt styr på.

Fedt at se en iværksætter der har helt styr på sit marked og prissætning! 

Begge tommelfingre op YesYes

Mvh Carsten

Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 07:32

Jeg syntes at jeres facebook kasse på forsiden fylder meget, og forstår det ikke helt. Vil du gerne have dine besøgende til at gå til jeres facebook side i stedet for at handle?

Som Thomas skriver, syntes jeg også at det er lidt rodet/larmende. Specielt på forsiden.

En hurtig lille rettelse er at få ændret dit favicon, så det ikke er et prestashop favicon med dit eget.

Generelt er jeg noget imod den "Advarsels-røde" farve som du har på flere knapper.

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 09:59

Carsten : har efterhånden været igang i nogen år så vil selv mene jeg har fået sjusset mig frem til hvilke priser der passer til de forskellige mobiler... nogen har jeg sat kraftigt op gennem tiden og andre ned... men efterhånden mener jeg at de ligger hvor de skal ligge...

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 10:03

Martin : har også tænkt meget på den FB ting... det er lavet nu sådan at man kun skriver det på FB og så kommer det automatisk også på siden.... men du har ret... det fylder for meget! skal have gjort noget ved det på en eller anden måde...

favicon... havde jeg bare på ingen måde selv set... ha ha så snakker man da vist om at se sig blind på noget:) skal da selvfølgelig skiftes!!!!

ang. advarsels-røde farve.... har valgt den røde fordi den passede sammen med resten af siden.... og synes det ville blive rodet hvis de pludseligt skulle have en ny farve... men er åben for at blive klogere her:) har du en ide til hvilken farve man kunne lave dem i i stedet for?

Mvh.

Nikolai R. Jensen
www.altimobiler.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 02:49

Hej Nikolai

Jeg skal selvfølgelig heller ikke blande mig i hvordan du prissætter dine telefoner, men jeg tvivler på jeg er den eneste der løfter øjenbrynet ved prisen på 2000 kroner for en 6 år gammel, brugt og godt ridset Nokia 8800D :-) Jeg husker godt modellen, og ved at den  var rigtig dyr, men den er jo overhovedet ikke teknologisk tidssvarende på nogen måde. 

Men hvis du rent faktisk KAN sælge dem til den pris, så er der jo ingen grund til at ændre på noget, og så tager jeg sgu hatten af for dig :-) I sidste ende er det jo dig der er eksperten, og dig der ved hvad kunderne vil have.

Mvh og god weekend

Thomas Løwe

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:29

Jeg synes det ser godt ud :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)