Hej Amino |
Det er kun som pakkepost!
Så du har ikke meget at gøre...Desværre.
Carsten
Hej Amino |
Det er kun som pakkepost! Så du har ikke meget at gøre...Desværre. Carsten |
Hej, |
Mvh
Asger Emborg
|
da du jo ikke kan bevise at ha sendt noget kan du ikke drage nogen til ansvar - det forudsætter at du sender med noget der giver dig en kvittering på at du har afleveret brevet til f.eks. post DK - pakken - osv - og der kan så være div grænser for de beløb der dækkes afhængig af indleveringskvittering, anbefalet, pakke, værdipakke osv - men alm brev- nej det kan du ikke drage nogen til ansvar for vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
|
http://www.postdanmark.dk/da/Documents/Forretningsbetingelser/Breve-indland-0.pdf 1.8.9 ERSTATNINGPost Danmarks erstatningsansvar for Breve Indland er reguleret af Individuel tilladelse til Post Danmark A/S. Post Danmark yder ikke erstatning for hverken forsinkelse, bortkomst, herunder fejlaflevering, helt eller delvist tab af indhold eller beskadigelse m.v. af breve. Som andre skrev så er det ikke noget at gøre ved almindelig brev umiddelbart |
blog @ http://flemmingriis.com> systemcenter blog
Synes på ingen måde der i orden at post danmark kan lade det trick. I princippet kan de eller deres medarbejder jo bare stjæle alle breve. Post Danmark skulle kunne drages til ansvar såfremt du har en kvitting på at dit brev er sendt! Som vi selv siger så er kunder rigtig godt stillet i Danmark bare ikke lige overfor Post Danmark. Det svarer faktisk til at du køber et produkt i Ikea og får dem til at transportere det ud til dig men at det går i stykker undervejs eller bliver stjålet. Så skal de da erstatte den. Så hvorfor er Post Danmark ikke underlagt samme regler og love? |
- så så små skridt nu -
Og det er vel præcist hvad der er svaret - hvis man har sendt uden kvittering- som helt almindeligt brev så kan de da ikke være ansvarlige, så kunne du jo i princippet påstå du havde sendt jeg ved ikke hvor meget - du må ha overset lidt? De påtager sig naturligvis ansvar for forsendelser med kvittering taget Hov - er du nu blevet royal .- som VI selv siger lyder lidt som vor dronning - ![]() PostDanmark er nøjagtigt lige så meget ansvarlige som alle andre - det er jo den manglende kvittering på et helt almindeligt brev som helt selvfølgeligt gør det umuligt at kræve erstatning for noget du ikke kan bevise at ha sendt med dem vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Sorry er lidt off her til aften :) Jeg plejer at få en kvittering når jeg sender et brev. Be'r også om den så det kan jo have noget med det at gøre :) |