Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot ødelægger min forretning!

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Flemming:
Det er min klare holdning, at Trustpilot ikke skulle have lov til at modtage/oprette anmeldelser af firmaer, som ikke selv positivt har meldt ud, at det må de godt.

Internettet skal bestemt ikke censureres - hvis jeg har en mening om noget, så er jeg i min gode ret til at udtrykke den, under ansvar for loven. Om jeg gør det på Trustpilot, i et blogindlæg eller noget helt andet er min egen sag.

Trustpilot har ikke særlig høj troværdighed i mine øjne, men det betyder ikke, at folk ikke må udtrykke sig som de vil, under ansvar for loven.

Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Jun 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Daniel Kold Skrevet kl. 19:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er helt enig i hvad Charly skriver.

Selvfølgelig er det ikke sjovt, spændende eller godt at blive hængt ud, men det er 100% umuligt, at styre kunders eller andre menneskers meninger. Der er altid mindst to sider af en sag og selvom jeg ikke er fan af Trust Pilot, så lader det til, at din kunde har været utilfreds. Måske er han bare uretfærdig, måske har informationen på din webshop ikke været god nok eller også ligger der en helt anden grund bag.

Uanset hvad, så er kunden af den oplevelse, at noget ikke gik som det skulle. At forsøge at få fjernet hans anmeldelse på Trust Pilot, ser jeg ikke meningen med. Det svare til hvis man som firma begynder at fjerne negative kommentar om ens firma på facebook. Den går ikke i år 2013.

Du må finde smilet og din positive drivkraft frem igen og så skal de positive anmeldelser nok komme :)

Ps: Hvis jeg husker rigtigt, så kan alle kommenterer på indlæg inde på Trust Pilot, så du kan jo altid give din del af historien derinde, hvis du har behov for det. 

Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 19:30
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Det er ret simpelt: hvis du betaler Trustpilot, står der kun gode anmeldelser tilbage :) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 20:18

Må også indrømme at jeg ikke personligt eller erhvervsmæssigt holder af siden eller decideret benytter den - men når det så er sagt, så tror jeg alligevel den er hjælpsom på visse punkter. Lad os antage at man påtænker at købe en vare på en shop, men inden man gennemfører købet, vil man lige tjekke om der skulle være skrevet noget negativt om den nogen steder, som kan sætte ens betaling i "fare" for at være spildt. Man ender så på TP og opdager at siden måske har 10 eller 20 anmeldelser, hvoraf kun den første anmeldelse er positiv, de resterende negative. Den første er måske positiv fordi det er ejeren selv eller en medarbejder (eller et familiemedlem), som har skrevet den. Men i sådan et tilfælde, så er man som kunde måske glad nok for TP?

I alle andre tilfælde må jeg bukke mig og give næsten samtlige forudgående indlæg ret - TP er på mange måder lige til at lukke op og skide i for at sige det mildt. Tillad mig at komme med et eksempel herunder, som blot bekræfter at en lille utilfredshed hos en kunde, kan være til stor skade for en virksomhed.

Fra Middelfart
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 23:21

Det skal lige siges at jeg driver flere webshops, den der er tilknyttet min amino bruger: http://nylaptop.dk/ er ikke den webshop jeg snakker om :)

(Da mange har spurgt mig)

Hilsen webninja

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:03

Fru Hartmann:
Mht. betaling på TP, så er det, ganske som din webshop, en forretning, hvor der gerne skulle kunne tjenes penge.

Men forskellen her er, at TrustPilot er til at overtale til at fjerne dårlige anmeldelser samtidig med at de ikke gør noget ved firmaer der fabrikerer deres egne anmeldelser. Jeg har i mere end 6 mdr. fulgt en virksomhed og deres anmeldelser på deres forskellige sites, og jeg kan sagtens gennemskue cirkusmanegen. Og TrustPilot giver så linkjuice til deres kunder ved at lade anmeldelser på dansk ligge på spanske domæner af TP - det giver jo ingen mening andet end ranking, som ikke er den ydelse en kunde køber hos TP - totalt utroværdigt i nogle tilfælde...

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 00:31
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil bestemt mene at trustpilot har nogle mangler, men i de fleste tilfælde ender det ud med at de gør det rette, er min erfaring i hvertfald.

Jeg har deres abb. og betaler et hvis antal penge for det om året, og jeg vil da sige at selvom jeg får dårlige anmeldelser og ringer til dem får vi da ikke ændret vores anmeldelser. Det problem som trustpilot så har (igen efter min mening) er at man ikke kan få dem overbevist om at en kunde direkte lyver eller ikke har købt et produkt (og derfor ikke har lov til at anmelde firmaet)

Vi har f.eks. prøvet at en kunde har struktureret deres egen faktura går jeg ud fra, da trustpilot godkendte den, men det som han har beskrevet i anmeldelsen sælger vi ikke engang. Derfor mener jeg at når man ringer til dem, for at snakke om det og forklarer dem hvordan det står til, burde de lytte. Dette er desværre ikke altid tilfældet, derfor vil jeg mene at Trustpilot er et firma med en god vision og markedsføring som har stort potentiale hvis de udfører lidt ændringer.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Om det hedder Trustpilot abonnement eller indirekte Trustpilot bestikkelse, det ved jeg ik, men det sidste ser oftere og oftere ud til at være sandt!

For spytter man penge i Trustpilot skattekisten, så kan man ofte få slettet eller modereret negative anmeldelser. Betaler du intet, så er denne service åbenbart ik tilgængelig. Og hva hjælper en rating service, hvis man alligevel kan købe sig til topkarakter? 

Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 15:58

Har du selv Trustpilot abb. eller er det en tom påstand som er bygget på ingen ting ?

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 16:05

webninja:

Hej Aminoer,

Jeg ville bare lige dele en dårlig oplevelse jeg fik idag!

For et stykke tid siden fik jeg en dårlig anmeldelse fra en kunde.

Han skrev bla. at han havde ventet 3-4 dage på sin vare uden at modtage den.

Jeg kan se at han skrev anmeldelsen dagen efter han havde bestilt varen??

Han bestilte varen den 18. juli, og den 19. juli skrev han anmeldelsen.

Jeg anmeldte anmeldelsen til trustpilot i håb om de kunne gøre noget ved sagen. Men næh nej, det ville de ikke. Da kunden havde oplevet det som han gjorde?

Det er virkelig lavt, i teorien kunne jeg bestille noget fra min konkurrent og så lave den værste anmeldelse uden trustpilot kunne gøre noget ved det, jeg håber en fra trustpilot læser dette indlæg og skammer sig! 

Prøve at kig her: Mogens Møller taler lidt omkring det her:

https://plus.google.com/105978101041583642190/posts/gbKswpzvdQG

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)