Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem vil hjælpe med at optimere vores SEO

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Mar 07
Indlæg ialt: 17
Fra  Depothuset Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg søger en der brænder for at lave seo og optimere det.

Du behøver ikke være verdensmester med et cv så langt som den danske færdselslov.

blot du har gåpåmod og professionel tilgang til opgaven. 

Vi har meget begrænset budget. kontakt mig gerne hvis du er mand/kvinde for opgaven.

Mvh

Mads Søjberg

Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 14:48

Hej Mads

Vi kan godt hjælpe dig. Jeg har været inde og snuse lidt, og kan se at der er flere ting der er lige til at gå i gang med, og som nok skal give resultater.

Du er velkommen til at sende mig en PM, mail på mkj@eventa.dk eller læs mere om os på www.eventa.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Mar 07
Indlæg ialt: 17
Fra  Depothuset Skrevet kl. 09:59

Der må da være en studerende eller anden der kan hjælpe med at optimere vores links og placering på Google?

Skrive blog indlæg, osv.

Vi søger stadig hjælp

Mvh

Mads Søjberg

Tilmeldt 21. Aug 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:31

Der er helt sikkert en studerende der kan skrive en tekst, men så er det ikke sikkert den bliver "optimal" du kan også få en skoleelev til at linkbuilde for dig, men så bliver kvaliteten måske også derefter. Folk med de rette kvaliteter eller kvalifikationer koster ind imellem lidt.

Når siderne er optimeret skulle de jo gerne give dig ekstra trafik/omsætning. Jeg tror du er nødt til at overveje om den hjælp ikke er lidt mere værd end "begrænset" for at du ikke i værste fald ender med noget der skader mere end det gavner.

Alternativt, hvis budgetet er begrænset, så kast dig selv ud i det mest basale...så koster det ikke andet end din egen tid

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)