Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes i om designet af min hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 11:44

Hej Mitzie,

Tillykke med dit nye design :-)

Først og fremmest lidt kortfattet feedback:

- Hvor kan jeg se indkøbskurven?

- Hvor er handelsbetingelserne?

- Det ærgrer mig at man ikke kan klikke sig ind på billedet og se det i stort format

- Det ville gøre det nemmere at se produkterne igennem, hvis der var "relaterede produkter" eller lign. vist når man er inde på et produkt.

- Sørg for at få vist et favicon

- Tilføj en footer (bund), til sitet med de mest nødvendige oplysninger for brugeren. Eksempelvis CVR nr, kontaktoplysninger mv.

- Hvor kan man se fragtprisen?

- Sørg for at få korrekte titles mv. så din hjemmeside ikke er helt usynlig for søgemaskinerne

- Hvor søren er salgsteksen?

Alt i alt er der mange flere fejl og mangler.

Man kan sige at det er fint til "mund til mund"-salg, men ærlig talt så ville du kunne nå meget længere hvis du investerede en smule penge i en moderne webshop. Du kan snildt få søsat en fed template-baseret, søgemaskinevenlig webshop til under 10.000 i dag m. betalingsgateway, hosting, mersalgsfunktioner, flot design mv.

Hvis du overvejer at tage dit site til det næste niveau synes jeg bestemt at du skulle læse denne artikel jeg har skrevet. Du er også mere end velkommen til at tage kontakt til mig for råd og vejledning, eller hvis du står og skal bruge en ny shop.

Jeg ønsker dig alt held og lykke med sitet Mitzie :-)

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 11:50

hej,

Første indtryk var - sikke en kedelig topsektion og et monster stort logo.

Synes du skal droppe den "Velkommen til.. " tekst - ingen gider læse det, de vil se produkter i stedet.

Hvor langt er du i processen med at lægge produkter ind? For når jeg kigger på dine produkter så er der ingen tekst overhovedet, og man fristes slet ikke til at købe. Der er vildt meget spildplads som du kunne bruge på at vise andre produkter i samme stil.

Vigtigst er dog at du får noget tekst på dine produkter.

http://www.boerneplakater.dk/lilla_giraf_26/index.htm Når jeg står på dette produkt er der ingen oplysninger omkring leveringstid, fragtpris, returret. Få det på så det er synligt fra alle sider af shoppen.Tjek evt. vores side med silketørklæder hvor disse oplysninger er i toppen af siden,  hvor de altid er synlige. De står også i vores bundramme.

Når jeg trykker "KØB" så åbner shoppen en ny side med paypal!. Få det integreret, for det duer ikke at man ryger helt væk fra shoppen. Det skaber usikkerhed for kunden.

Derudover er der en masse seo der skal laves, da alle sider på shoppen har samme titel.

Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 12:28

Du mangler nogen handles betingelser, og du bør nok gøre tydeligt opmærksom på at der er 50 i håndtering/fragt 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 12:40

Hej mitziel

Hjemmesiden er nem og brugervenlig.

Dit logo design kunne dog godt forbedres, det er alt for stort og der er intet specielt ved det, ud over comic sans font eller en som minder.

Handelsbetingelserne skal på.

Kontaktoplysninger skal være nemmere at finde, samt cvr nummer

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 12:53

Tak for jeres feedback alle sammen :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)