Hejsa Hvad syntes i om mit nye design af min hjemmeside http://www.boerneplakater.dk/ ?
Med venlig hilsen Mitzie |
Hej Mitzie,
Tillykke med dit nye design :-)
Først og fremmest lidt kortfattet feedback:
- Hvor kan jeg se indkøbskurven?
- Hvor er handelsbetingelserne?
- Det ærgrer mig at man ikke kan klikke sig ind på billedet og se det i stort format
- Det ville gøre det nemmere at se produkterne igennem, hvis der var "relaterede produkter" eller lign. vist når man er inde på et produkt.
- Sørg for at få vist et favicon
- Tilføj en footer (bund), til sitet med de mest nødvendige oplysninger for brugeren. Eksempelvis CVR nr, kontaktoplysninger mv.
- Hvor kan man se fragtprisen?
- Sørg for at få korrekte titles mv. så din hjemmeside ikke er helt usynlig for søgemaskinerne
- Hvor søren er salgsteksen?
Alt i alt er der mange flere fejl og mangler.
Man kan sige at det er fint til "mund til mund"-salg, men ærlig talt så ville du kunne nå meget længere hvis du investerede en smule penge i en moderne webshop. Du kan snildt få søsat en fed template-baseret, søgemaskinevenlig webshop til under 10.000 i dag m. betalingsgateway, hosting, mersalgsfunktioner, flot design mv.
Hvis du overvejer at tage dit site til det næste niveau synes jeg bestemt at du skulle læse denne artikel jeg har skrevet. Du er også mere end velkommen til at tage kontakt til mig for råd og vejledning, eller hvis du står og skal bruge en ny shop.
Jeg ønsker dig alt held og lykke med sitet Mitzie :-)