Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis indspillet Lydbesked afslører 8 konkrete ting, der kan give Iværksættere mere Forretning end de kan Håndtere.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra: København

Koldt og mørkt

Vidste du, at 9/10 af dine konkurrenter ikke har luret den endnu? Du må ikke også gå glip af det.. Find ud af hvad det drejer sig om.

Send mig en mail lige nu på hello@tonymortensen.dk, så giver jeg dig alle detaljerne, og så kan du hurtigt finde ud af om det er din tid værd.

Det bliver såååå fantastisk for dig.

Du vil lære mere omkring:

* Hvordan du kan se på din forretning i 3 enheder, frem for 1, hvilket omgående vil tredoble din omsætning.

* Hvordan du æder dine konkurrenter i live, ved at se på din forretning som, underligt som det end lyder, "How It's Made" (det TV-show hvor de viser hvordan et produkt er lavet, trin for trin).

Selv Napoleon Hill ville sige god for dette.

Få meget mere at vide - skriv til mig på hello@tonymortensen.dk, og jeg sender dig gratis instrukser til hvordan du finder og lytter til denne ene værdifulde lydbesked, gratis.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:52

Er det nu det seneste nye? Når man så sender dig en mail bliver man taget i hovede og bagdel, eller hvad?

Meget uklart indlæg på et iværksætter forum.

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra København K
Tilmeldt 8. Aug 13
Skrevet kl. 16:36

Hej Jens

Nej, det er ikke rigtigt. Jeg kommer med et godt hjerte, og reklamerer for en meget værdifuld viden, som iværksættere kan tillære sig selv. Nemlig dét at markedsføre sig, på den mest intelligent mulige metode - en metode som som få iværksættere praktiserer. Desværre.

Mit mål er, at dele viden og sikre, at jeg har gjort mit for at de dygtige danske iværksættere, som har et godt produkt og et ærligt hjerte, har de bedste forudsætninger for at tage deres forretning til det næste niveau - via markedsføring.

Hvorfor gør jeg det? Helt konkret, for det kan jeg forstå at mit indlæg ikke var (hvilket jeg er ærgerlig over, for jeg øver mig hele tiden på at blive en dygtigere responstekstforfatter), så drejer det sig om, at jeg er i gang med at starte en gruppe af iværksættere og markedsførere, som gerne vil mødes 1 gang om måneden, og dele ideer, viden og opskrifter på, hvordan man æder sine konkurrenter i live - via intelligent markedsføring.

Alt er gratis, ingen bliver bondefanget - min motivation er, at jeg søger videbegærlige og dygtige folk som mig selv, som er interesseret i et bygge en større fremtid for dem selv. Meget simpelt, og hudløst ærligt.

For at være med i denne gruppe, kræver det at hvert enkelt medlem kender til denne viden, og er villig til at tilegne sig den. Det kan man blandt andet via dette Podcast afsnit - som i øvrigt er gratis. Årsagen til at jeg beder folk om at skrive til mig er, at jeg derved får mulighed for at identificere dem der er interesseret - og kommunikere med dem.

I ørene på de rette mennesker, vil dette Podcast blive ved med at ændre liv.

Vil du have en vejledning til hvordan du lytter til det? Det er super nemt hvis du har en iPhone.

Vh Tony

Fra København K
Tilmeldt 8. Aug 13
Skrevet kl. 16:48

Og en anden ting:

Det ville være mig en stor glæde, hvis du ville give et bud på, hvad vil du have gjort anderledes i mit indlæg, når nu du kender mit mål..

Jeg har også lavet et andet indlæg, med samme mål, bare anderledes skrevet: http://www.amino.dk/forums/t/204608.aspx

Hvad er det gode ved indlæggende, og hvilket et er bedst?

Ps. Det indlæg jeg linker nu, har jeg fået respons på fra en iværksætter der gerne vil lytte til Podcastet. Total fed følelse :)

Pps. Podcastet hedder i øvrigt I Love Marketing - rejsen starter hér: http://ilovemarketing.com/ - Download deres gratis rapport, The Breakthrough DNA - det bedste stykke marketingtekst for iværksættere der nogensinde er skrevet.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:01

Hej Tony

Jeg synes du skulle have skrevet indlægget mere som et indlæg, ligesom i dit svar f.eks.

Tony Mortensen:
Mit mål er, at dele viden og sikre, at jeg har gjort mit for at de dygtige danske iværksættere, som har et godt produkt og et ærligt hjerte, har de bedste forudsætninger for at tage deres forretning til det næste niveau - via markedsføring.

Lyt til dette podcast og få en masse brugbar viden. (og så et link).

Sådan noget lignende :-)

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 00:29

Hvis det er gratis viden og du gerne vil hjælpe dette netværk, hvorfor så ikke bare smide et link ud til alle? Det andet er da for besværligt. Mine og andres konkurrenter kan jo også skrive til dig for at få denne viden, så det kan ikke være der at problemstillingen ligger. Jeg undres til trods din ellers lange forklaring :)

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 00:34

Og jeg så at du i en anden kommentar linkede til det, så lidt for hurtig på aftrækkeren herfra ;) men skønt nogle vil hjælpe, men virkede besværligt som en start

Fra København K
Tilmeldt 8. Aug 13
Skrevet kl. 11:03

Hej Jens og Mark

Mange tak for jeres tilbagemeldinger. Det er virkelig fedt at I vil give konstruktiv kritik. Da I begge har nogenlunde samme pointe, svarer jeg med ét indlæg.

Jeg har valgt at folk skal respondere på mit indlæg, og skrive en mail til mig, da jeg er interesseret i at finde ud af hvem der er i min målgruppe, og hvem der kunne være interesseret i tage deres virksomhed til det næste niveau, og skabe en større fremtid for sig selv. Hvis jeg blot linkede det omtalte afsnit, så ville jeg ikke have nogen jordisk chance for at vide hvem der kunne være interesseret, og så ville mit indlæg virke på samme måde som de fleste reklameannoncer - formålsløs "branding", uden at forvente en respons.

Samtidig synes jeg at det er min pligt, at identificere de interesserede, og gøre alt hvad jeg kan for at de bliver faste lyttere af Podcastet og kommer med i min gruppe så de kan få det allerbedste udbytte. Det handler om, at så mange iværksættere som muligt starter deres rejse til at blive den bedste markedsfører de nogensinde kunne have drømt om - det er min mission..

Det er et hårdt salgsarbejde at starte dette op, men fordi produktet er så legendarisk (og gratis, picture that), føler jeg mig forpligtet. Det er en underlig følelse, men det er samtidig fedt at have en brændende passion for, at det lykkedes.

I min Meetup.com group (http://www.meetup.com/I-Love-Marketing-Copenhagen/) er vi 8 medlemmer lige nu, og 6 der skal mødes for første gang d. 3/9.

Der har været et par der har skrevet til mig, hvilket jeg har været super glad for. Jeg må fortsætte med at prøve med forskellige indlæg, og se om jeg på et tidspunkt rammer med en endnu mere rigtig "madding".

Mark - din virksomhed virker spændende og meget nicheorienteret (hvilket er en super start). Du lader til at være lige i målgruppen. Vil du deltage d. 3/9?

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 11:44

Hej Tony

Jeg forstår hvad du mener, med at ville spore interessen. Jeg mener blot, at hvis man vil dele en nyttig og vigtig viden til andre og man derfra skal begynde på at skrive og endvidere for at få adgang, tror jeg at mange vil springe fra at være interesserede fordi det måske virker underligt.

Jeg har ikke kigget nærmere på det, så ved ikke hvor min interesse ligger og kommer an på tidspunkt, da jeg laver andet denne dato.

Mvh Mark

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:24

Den ægte målgruppe ville jo kontakte dig uanset hvad for at få mere at vide, efter at have fulgt linket, hørt podcastet eller en del af det og stadig have interesse i at høre mere.

/Jens

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)