Fra: København Koldt og mørkt Vidste du, at 9/10 af dine konkurrenter ikke har luret den endnu? Du må ikke også gå glip af det.. Find ud af hvad det drejer sig om. Send mig en mail lige nu på hello@tonymortensen.dk, så giver jeg dig alle detaljerne, og så kan du hurtigt finde ud af om det er din tid værd. Det bliver såååå fantastisk for dig. Du vil lære mere omkring: * Hvordan du kan se på din forretning i 3 enheder, frem for 1, hvilket omgående vil tredoble din omsætning. * Hvordan du æder dine konkurrenter i live, ved at se på din forretning som, underligt som det end lyder, "How It's Made" (det TV-show hvor de viser hvordan et produkt er lavet, trin for trin). Selv Napoleon Hill ville sige god for dette. Få meget mere at vide - skriv til mig på hello@tonymortensen.dk, og jeg sender dig gratis instrukser til hvordan du finder og lytter til denne ene værdifulde lydbesked, gratis. |
Er det nu det seneste nye? Når man så sender dig en mail bliver man taget i hovede og bagdel, eller hvad?
Meget uklart indlæg på et iværksætter forum.
Vh Jens