Fra: Danmark, København Hej Iværksætter I Oktober 2012 fandt jeg en række gratis indspillede meddelelser, som afslører en helt særlig marketingviden, som få iværksættere kender til. De varer ca. 1 time ad gangen, og jeg lytter til dem så ofte jeg kan. I dag gik jeg i gang med min 65. besked. Når jeg møder iværksættere eller markedsførere, så fortæller jeg dem passioneret om dette særlige Podcast, som jeg kommer nærmere ind på om lidt. Jeg har ikke mødt én person, der ikke har fundet budskaberne hjernevridende simple, og samtidig følt, at de er gået glip af rigdom og følelsen af ægte frihed fordi de ikke har vidst de ting før. Hvis du er interesseret i at bygge en større fremtid for dig selv gennem markedsføring, så har jeg spændende nyheder til dig.. Er du klar til at æde dine konkurrenter i live? Vi starter en gruppe lige nu imens du læser dette. Men jeg skal advare dig - denne gruppe er kun for iværksættere, som vil have mere forretning end de kan håndtere, og som er villige til at lære intelligent markedsføring, som få andre iværksættere forstår. Det vil transformere din virksomhed, og dit liv vil blive bedre. Du kommer til at tjene flere penge, få langt gladere kunder (som har lyst til at fortælle alle om dig til alle de kender), og du vil få mere tid til dig selv og din familie. Forestil dig, at du går ned ad gaden, smilende og så går det op for dig: "jeg har forstået at dominere mit potentielle marked, og jeg ved hvordan jeg bliver den foretrukne leverandør hos min målgruppe." Du bliver kilden til inspiration for alle omkring dig. Hvis du tør, kan og vil - så er du vores næste medlem. Vores udgangspunkt er det mest værdifulde Podcast i verden: "I Love Marketing". Det er skabt af to gutter der deler deres allerbedste og afprøvede viden omkring markedsføring der skaber resultater, sparker røv og tager navne. Den ene startede som ejendomsmægler, og den anden startede som tæpperenser. I dag rådgiver de blandt andet Richard Branson fra Virgin omkring hans markedsføring. Du kan hurtigt finde ud af om det er din tid værd, ved at læse mit Salgsbrev på Meetup.com. Det er også hér at jeg afslører hvordan du får fingrene i den ene særlige indspillede meddelelse, som opsummerer de 8 bedste marketingopskrifter, der har gjort flere hundrede intelligente iværksættere millionærer - gratis. Find ud af hvad det drejer sig om. Med venlig hilsen Tony Ps. Få tilsendt instruktion til at lytte til den særlige lydmeddelelse, som afslører hvordan du æder dine konkurrenter i live. Læs hvordan hér. |
Gratis indspillet meddelelse afslører, hvordan du æder dine konkurrenter i live.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)