Hej alle. Jeg gik med ideen for et år tilbage om at starte webshop med den gik til jorden da der opstod en anden jobmulighed men nu står jeg igen med ideen og denne gang skal den føres ud. Jeg har gået med drømmen om en webshop længe nu men ved ikke helt hvordan jeg skal begå mig for at komme igang. Er helt grøn på området så vil meget gerne høre nogle råd fra jer og hva jeres mening er om det og om det overhovedet er et marked der kan betale sig at gå ind i. Mvh Daniel.
Hej alle. Jeg gik med ideen for et år tilbage om at starte webshop med den gik til jorden da der opstod en anden jobmulighed men nu står jeg igen med ideen og denne gang skal den føres ud. Jeg har gået med drømmen om en webshop længe nu men ved ikke helt hvordan jeg skal begå mig for at komme igang. Er helt grøn på området så vil meget gerne høre nogle råd fra jer og hva jeres mening er om det og om det overhovedet er et marked der kan betale sig at gå ind i. Mvh Daniel.
Hej Daniel
Du kan tage højde for produkter, målgruppe, webshop, priser, markedsføring og alle de andre områder du bør have i tankerne ved opstart.
Vælg om du selv vil kaste dig ud i at lave webshoppen eller om du vil outsource opgaven.
Det er meget svært at sige om der er et marked for produkterne da du ikke rigtig kommer ind på det i vil sælge. Hvis du tænker generel set med webshop, så er det efter min mening vejen frem da flere efterhånden handler online.
I givet fald at i selv vælger at bygge webshoppen, så kan i få nogle gratis råd med omkring opbygning af hjemmesider her www.Opbygning.dk
Ja og kan du bare lidt med en computer. Så er prestashop en gratis mulighed. Du kan tage et kig på min side, og den er meget enkel da jeg ikke selv er expert. Men den har ikke kostet mig noget og bygger den så selv om undervejs.