Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhosting og backlinks-reklame fra 5kr - "Slut" Sommer tilbud

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle Amino'er

Jeg har lavet et tilbud for at skyde www.ditwebhotel.dk lidt bedre frem.
De har webhosting fra 5kr pr. måned - Men Alle der bestiller et webhotel og opretter en hjemmeside eller flytter over til ditwebhotel.dk i denne måned  vil jeg lave 2 backlinks-reklamer for. Alle de backlinks-"reklamer" jeg laver er unikke og af stor værdi. (Info: Pris for 5 backlinks er normalt 250kr hos linkbuildingpakke.dk)

Det eneste du skal gøre efter din bestilling af et webhotel fra 5kr  er at oprette en hjemmeside, og sende mig dit nye URL eller overflyttede URL.
(("Derefter skal Jeg have 1 søgeord som jeg skriver teksten efter og optimere din nye eller gamle hjemmeside med. 
Tilbudet med de 2 gratis backlinks-reklamer er kun i denne måned, eller til de første 25 stk."))

Jeg vil skrive her på Amino hvis vi når de 25 stk.

( Webhosting pr. måned koster fra 5kr, og er ikke en del af linkbuildingpakke.dk - Priser for domæner og overflytnings prisen står på ditwebhotel.dk sider mm. )

Du skal altså ikke bestille noget gennem linkbuildingpakke.dk - men bare starte et nyt webhotel hos www.ditwebhotel.dk og sende mig info.

Siderne kræver ingen start viden da alt er med 1-klik installations opsætning.

Så vil du lave en wordpress affiliated hjemmeside eller ønsker du en webshop og lidt start hjælp med backlinks-reklame til din side -  så benyt dette tilbud som kun er i denne måned.

Send mig en PM hvis overstående har din interesse - Fortsat god Weekend til alle Amino'er
Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi laver som skrevet 2 backlinks der laves som en reklame over din hjemmeside, det er fra sider med PR 2 til 4 (Hovedsiden) de udgives igennem, og vil være unikke og ikke lavet som spinner artikler. Du får når alt er lavet de 2 URL'er at se. (du kan ikke selv vælge hvilket URL, da det skal passe til din side, vælger vi dem)

Alt skrives som reklame over siden og er ikke bare et backlink, men en mulighed for at reklamere med din hjemmeside fra starten.

HUSK skriv en PM hvis du ønsker dette tilbud og bestil derefter et webhotel ;)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)