Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test mit website, gode råd, adwords og udeblivende salg? Kan du hjælpe mig?

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 18. Jun 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har de sidste par dage bidt negle, da mit Adwords budget snart er opbrugt (satte 400,- kr ind til en start) og der stadig er NUL salg på Adwords.

Adwords er sat til 100,- kr i dagligt budget. Pt. har vi haft 327 klik og 26.034 visninger med et gennemsnit CPC på 0,99 kr.

Butikken sælger utrolig dårligt, ja vi har faktisk kun haft 2 salg! Nogle af de andre salg gik IKKE igennem (bankoverførsel).

Webshoppen har været rigtig mange måneder undervejs, da vi startede fra bunden i dec 2012, og officielt åbnede i April 13.

1) Er der nogen herinde på Amino der er søde og har lyst til at teste kurven, se på brugervenligheden og alle de andre faktorer?

2) Jeg ved naturligvis godt at man ikke får noget gratis, men er der en Pro indenfor Adwords der lige hurtigt vil se på vores kampagne - GRATIS, da vi kører med underskud?

http://electronicplanet.dk/

Rigtig god søndag til jer alle Smile

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 300
Fra  Produkt-Guiden.dk Skrevet kl. 11:52

Hvis du smider linket herinde, så kan alle hjælpe :)

Tilmeldt 18. Jun 13
Skrevet kl. 11:55

Link er sendt i en PM :) Vil helst ikke udstille butikken i indlægget. Håber på din forståelse :)

Tilmeldt 18. Jun 13
Skrevet kl. 12:08

I må naturligvis gerne give jeres feedback her i dette indlæg Smile

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 12:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror du vil få LANGT mere input ved at linke til tråden ... Folk spørger jo tit om feedback på deres side i mere eller mindre færdige udgaver, så du vil ikke være den første Wink

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 12:17

Det er ikke at udstille din forretning, mange folk har brug for hjælp i starten og det er jo derfor Amino eksistere, så folk kan få hjælp til at komme videre

Tilmeldt 18. Jun 13
Skrevet kl. 12:20
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 12:33

Ingen grund til at skjule den side, er da bedre end hvad mange herinde fremviser Wink

Min første tanke var at jeg når er i min indkøbskurv, vil jeg gerne bare direkte under beløbet have en "Køb" eller lign. Man skal ned og "lede" efter fx Hurtig handel.

Syntes det lyder lidt forkert at der under "Opret konto" står "Hurtig og sikker gennemførsel af handel" - Forventer også en hurtig og sikker handel uden at oprette konto, så havde måske overvejet ord valget lidt her.

På forsiden kan man trykke "Vis" på dine varer, men mangler der ikke også en "Køb" - Bare direkte i kurven med varen. Er ikke ekspert, men havde nok set på at gøre det så nemt og hurtigt som overhoved muligt at få kunden til betaling.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 12:33

Synes det er en fin og overskuelig side. Men jeg bryder mig ikke om at skulle lave en konto for at købe noget. Jeg kan heller ikke se hvem som er producent af de forskellige vare, jeg køber selv aldrig noget uden at vide hvem som har produceret varen og undersøgt den på nettet (måske er det bare mig, men jeg læser altid anmeldser af vare jeg køber)

Tilmeldt 18. Jun 13
Skrevet kl. 12:46

Henrik Kristensen:
Ingen grund til at skjule den side, er da bedre end hvad mange herinde fremviser Wink

Tusind tak :)

Henrik Kristensen:
Min første tanke var at jeg når er i min indkøbskurv, vil jeg gerne bare direkte under beløbet have en "Køb" eller lign. Man skal ned og "lede" efter fx Hurtig handel.

Det har du ret i. Men for at benytte point systemet, er det nødvendigt at give folk de 2 valgmuligheder. Man kunne dog evt. fremhæve knappen noget mere. Point systemet virker nemlig ikke med hurtig handel, da rabatter bliver genereret til kontoen.

Henrik Kristensen:
Syntes det lyder lidt forkert at der under "Opret konto" står "Hurtig og sikker gennemførsel af handel" - Forventer også en hurtig og sikker handel uden at oprette konto, så havde måske overvejet ord valget lidt her.

Det vil jeg lige prøve at tage fat i med det samme :) Tak fordi du gjorde mig opmærksom på de måske "skæve" måder at sige det på :) Update: er rettet?

Henrik Kristensen:
På forsiden kan man trykke "Vis" på dine varer, men mangler der ikke også en "Køb" - Bare direkte i kurven med varen. Er ikke ekspert, men havde nok set på at gøre det så nemt og hurtigt som overhoved muligt at få kunden til betaling.

Jo, men jeg har taget udgangspunkt i at de ser varen inden køb - Og der er nogle tillægsvarer under selve produktet, og der skal man igen vælge hvad man vil have med :)

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)