Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan forbedre vi konverteringen på vores shop?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kommer lige en lang liste - noget af det er fejl på siden, og lign. som i hvert fald også kan være med til at få folk til at vælge siden fra.

Jeg ville allerede starte på forsiden, med at - ikke at fjerne Trustpilot, og "Derfor skal du handle hos os", men rykke det et andet sted, gør det mindre, bare et eller andet. Når jeg kommer ind, så tror jeg slet ikke at det er en butik jeg er i, og jeg ser ingen produkter (gør man måske med en større skærm)

Jeg køber ofte flere ting end en når jeg går ind på en side, så når jeg trykker på "læg i kurv" vil jeg ikke mene at der skal ske andet end at den bliver lagt i kurven. Det er nemlig frustrerende at skulle blive gå tilbage hvis man nu skal have mange ting.

Generelt på de andre sider, f.x. http://www.billigbazaar.dk/boligen/tavler-tavle.html

Få rykket produkterne så højt om som muligt. De er produkterne som skal friste, og jo før jeg ser dem, jo større chance er der for at jeg køber dem.

http://www.billigbazaar.dk/personlig-pleje/obh-nordica-2010-fnugfjerner.html
Der er reklame for "Viabil" ude i siden, men der er også reklame for "ibill flex"  Det bliver måske lidt for mange, og kommer nemt til at virke som reklamer. Når man heller ikke kan klikke på "ibill" og læse hvad det er eller noget, så bliver det i hvert fald heller ikke brugt tror jeg ikke.

"produkt tags" Hvad skal jeg som kunde bruge det til?

Tilføje dine tags:
TILFØJ TAGS

Brug mellemrum til at adskille tags. Brug apostroffer (') til flere ord i ét tag.

Jeg ville når du går imod betaling fjerne "tøm indkøbskurv" og så sætte en fortæt knap mere der. Jeg var ved at tømme kurven ved et uheld.

De fleste almindelige mennesker ved ikke hvad "DIBS Payment Window | Secure Payment Services" betyder, men det lyder meget farligt. 
Dem der skal bruge EAN ved godt hvad det er, men de andre gør ikke. Lav noget som kalrt og tydeligt forklarer hvad det er, ligesom den nederste "betal om 14 dage"

Du har en ønskeseddel, men jeg kan ikke finde ud af at tilføje noget til den?

Hvad er "Abonnementsprofiler, Mine tags, Mine applikationer, m.v." Det tror jeg også sagtens du kan fjerne, for der er meget forvirrende når man går ind under sin konto.

"Din tryghed!!!!" Væk med udråbsregn

http://www.billigbazaar.dk/din-tryghed 
Den her side tror jeg også skal omformulere lidt. Kan du se hvor mange der har besøgt den side overhovedet? For jeg kan ærligt ikke se meningen med den, den forklarer jo ikke om jer selv, men om nethandel generelt.

http://www.billigbazaar.dk/FAQ
Under "hvilken garanti har jeg" er der en skrive fejl. - der mangler at stå spørgsmål

"Hvad gør jeg hvis min vare er gået i stykker?"
Det samme gælder her, der mangler et n i reklamationsperioden

"Hvordan bliver varen leveret" I tilbyder både GLS og Post Danmark

Måske skal i også se lidt på jeres kategorier, da jeg ikke synes de er vildt godt beskrivende. Jeg ville f.x. aldrig gætte på at der var en aircondition under "boligen"

jeg ville også fjerne teksten "mulig filtrering"

Jeg har ikke læst alle sider igennem, så der kan sagtens være flere fejl end dem jeg har læst, håber det kan bruges :)

Fra Fredericia
Tilmeldt 23. Mar 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 00:10

Hej Dimsen

Puha - det var en ordentlig omgang. Tak.

Vedr. banneret på forsiden, har vi kørt en AB test på den frem for et slideshow med produkter. Der var en markant forskel på konverteringen så den ændre vi ikke lige nu. Men ellers så synes jeg at de andre ting holder. Dem vil jeg straks få kigget på og ændret.

Tusind tak for din tid.

BilligBazaar.dk - Kvalitetsprodukter til hjemmet.

Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 00:20

Det var så lidt:) godt det kunne bruges.

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 00:47

Nu har det nok ikke noget med konverteringen at gøre, men på forsiden står der både at fragten koster 39 kroner (øverst ved V-hakket) og 38 kroner (nederst med gul understregning).

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 06:46

Hej Benjamin,

Her får du lige mit indspark i debatten, jeg beklager hvis mine observationer allerede er nævnt af andre:

1.) Når jeg kommer ind på forsiden, bliver jeg lidt forvirret over hvad det egentlig er du sælger. Jeg kan kun se peber og saltkværne.

2.) Billigbazar, kvalitets produkter. Teksten i logoet. Jeg forbinder ikke billig med kvalitet. Det er en mindre detalje som kan diskuteres.

3.) Baggrunds billedet er forstyrrende for mine øjne og udstråler mere tivoli end kvalitet.

4.) De grønne fluben, ved "derfor skal du handle hos os", passer ikke helt ind i resten af hjemmesiden, glas/gloss effekten virker malplaceret.

5.) Hvorfor skal jeg tvinges ind i indkøbskurven, når jeg putter en vare i den. Det svarer til at jeg skal gå til kassen, med hver enkelt varer, når jeg handler i et supermarked.

6.) På selve checkout / cart siden, wow, 5 grønne knapper i næsten samme nuance. Meningen med en CTA, er at jeg skal fange min opmærksomhed, jeg bliver mere forvirret end opmærksom, med de 5 CTA muligheder.

7.) På onstepcheckout siden, hvad skal du med mit telefonnummer? Lad vær med at bede om det hvis du ikke skal bruge det og hvis du skal bruge det, så fortæl mig hvorfor.

8.) På samme side, jeg har hele 4 leveringsmuligheder, det er alt for mange, så hellere en enkelt som koster lidt, end 4 som er gratis (Har for 1700 i kurven)

9.) Valg af betalingsmetode - I stedet for en lang smøre om DIBS, så har jeg kun brug for at vide om du tager mit kort, det er nok at skilte med kortlogoerne i den del.

Håber du kan bruge mine observationer til noget positivt. Yes

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Fra Ringsted
Tilmeldt 2. Aug 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:51

Hej Benjamin

Jeg ville ikke umiddelbart lave om på layoutet uden at kunne måle på hvad der konverterer bedre eller dårligere.

Om farven blå er pæn er jo en smagssag, hvis du forstår.

På vores hjemmesider laver jeg aldrig layout ændringer uden at bruge google's eksperiment-værktøj (A/B splittest).

Faktuelle data er det eneste der dur :o)

Held og lykke med optimeringen!

Vh. Kenneth

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 10:08

Jeg syntes det virker lidt voldsomt med ikke mindre end 4 af de samme "vores kunder elsker os" elementer fra Trustpilot, på hver eneste side.

Også jeg ved ikke hvor mange af dine kunder der køber mere end en ting, men hvis det er et fåtal, så vil jeg anbefale dig at sende folk direkte til indkøbskurven når de har puttet noget i den.

I stedet for alt det du har i toppen af forsiden, ville jeg også flytte produkterne op, da det er dem der bør være i fokus. Det er ligemeget at du giver gratis fragt, hvis jeg ikke ved om du har noget jeg gider købe.

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 148
Fra  Swingcar.dk - Drøn sjovt legetøj til børn Skrevet kl. 10:15

MSkovmose:
Nu har det nok ikke noget med konverteringen at gøre, men på forsiden står der både at fragten koster 39 kroner (øverst ved V-hakket) og 38 kroner (nederst med gul understregning).

Ja, samtidig står der "Gratis fragt..." Det er faktisk ulovligt at bruge ordet gratis når det samtidig er betinget af noget (mindstekøb). Derimod må du skrive "Fri fragt ved..." uden problemer.

Det er ordkløveri for os almindelige mennesker, men jurister ser helt anderledes på den slags :-)

Mvh/Kjeld

Har du set den nye alu løbecykel fra Puky?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)