Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min første webshop, GIV MIG FEEDBACK :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Mit navn er Marc og jeg er 19 år gammel. Jeg har altid haft lysten og drømmen til at drive mit eget. Det mål er jeg meget tæt på nu. Jeg har webshoppen Iskins.dk som sælger skins og stickers til Iphone, Ipad og Macbook.
Jeg vil blive rigtig glad, hvis i gad give mig noget feedback på min side Iskins.dk så jeg kan forbedre min side. Jeg har selvfølgelig gjort mig nogle tanker om selve layoutet på min side. Jeg har valgt at fokusere på det ”Enkle og firkantede” Da mine kunder primært er Apple-brugere og derfor er vant til Apples overskuelige design med store firkantede ikoner. Det har jeg prøvet at efterligne på min side. Keep it simpel.

Jeg vil glæde mig til at høre jeres feedback! :-)

Er der nogle af jer der kunne tænke sig en af mine varer, så skriv en besked så kan jeg ordne en amino-rabat.

Med venlig hilsen Marc.
Iskins.dk

Ung iværksætter med store drømme

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Mar 12
Indlæg ialt: 44
Fra  Impulskontrol.dk Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

"skins og stickers" er ikke noget specielt genialt søgeord fordi det også giver søreresultater for engelsksprogede sites. Dermed får i unødvendig konkurrence. Har i forsøgt at finde nogle mere lokale søge ord?

Hvilke adwords har i valgt?

Winnermind forandringsledelse - vejen til bedre beslutninger

Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc

Jeg synes siden er ret flot - men der er nogle ting jeg ikke bryder mig om.

1. Øverst på forsiden er der nogle produkter som løbende skifter, og jeg synes den gør det på sådan en lidt hakkene måde, hvilket jeg ikke bryder mig om, det ville være pænere med en mere glidende overgang.

2. den der kolonne med "nyhedsbrev" hvis du gjorde den lige et par cm. tyndere, så ville selve den boks med produkter kunne centreres lidt bedre.

3. Oppe i toppen hvor der står "altid billig fragt - kun 10 kr." Den kunne også godt skifte imellem det, og så at i har 30 dages returret, for det er der ikke mange der ser nede i bunden.

4. I stedet for at have en kategori der hedder "produkter" så fold den menu ud, oppe i menuen, som jo faktisk er halv tom.

5. Oppe i højre hjørne hvor der står "like os på Facebook" så lav den så man kan klikke og like der.

6. Når du er under produkter er der en pil ud for iPhone, men ikke ud for de andre.

7. Det staves iPhone, med stort P, det kan jeg se er glemt flere steder. Det samme gælder for iPad

8. http://www.iskins.dk/produkt/aebler/ - du har skrevet en æble i stedet for et. - udover det synes jeg godt du kunne gøre lidt mere ud af produktbeskrivelserne.

Det var lige hvad jeg fandt i en hurtig gennemgang, jeg har ikke læst alt igennem for stavefejl, så der kan godt gemme sig flere der ude :)

Men held og lykke,

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Tak for dit svar.

Du har helt ret i det med søgeordene, det er lidt et dilema. Jeg har tænkt på mere lokale søgeord som "klistermærker" og andre ord i den kaliber. Jeg har ikke startet på noget adwords i nu.

Med venlig hilsen Marc.

Ung iværksætter med store drømme

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dimsen.

Tusind tak skal du have for din fine feedback.

Ja stavefejl er en ting der skal kigges på, det var egentlig en plan jeg havde at gøre i morgen :)

Kan se din pointe i mange af dine forslag og det er helt klart noget jeg vil tage til eftertanke!
Med at folde menuen ud, mener du så at lave en top menu der hedder: iPhone, iPad, Macbook?

Tak

Med venlig hilsen Marc

Ung iværksætter med store drømme

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc.

Nu er det ikke for at rakke ned på dig på nogen måde, men kan du fortælle mig hvad det er der får folk til at blive ved med at starte iphone cover/sticker/whatsoever webshops op, når det i forvejen er det marked med allerstørst konkurrence på nettet overhovedet?

Er der virkelig penge i det trods al den konkurrence? Kunne godt tænke mig at høre dine tanker bag. Da jeg selv er en 19årig webshopejer, som dog har valgt at starte på et område med en del mindre konkurrence, men derimod langt større sortiment og dyrere varer www.boldshop.dk

Vh
Jonas 

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas.

Jeg er helt enig i at markedet er meget mættet. Men jeg har i stedet for forsøgt at lave en webshop som rammer en niche og ikke bare standard plastik og silikone covers. Jeg tror selvfølgelig på at jeg kan få en fod ind hvor det er lidt sjovt. Ellers havde jeg aldrig kastet mig ud i det. Det kræver hårdt arbejde og meget tid, men det må man jo så bare ofre på det :-)

Vi starter alle hver vores sted, du har valgt bolde, jeg har valgt klistermærker.

Tak for din kommentar og alt held og lykke med dit projekt :-)!

Med venlig hilsen Marc.

Ung iværksætter med store drømme

Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg mener det du sagde :)

Selve den aflange bjælke ser meget tom ud, samtidig så tror jeg det vil give mere salg at man kan se "iPad" Hey, jeg har en iPad! Hvis du forstår? man skal samtidig altid sørge for at vejen fra du kommer ind til siden, og til du har købt er så kort som muligt, så færrest muligt springer fra.

Til det med Jonas, vil jeg også give dig lidt ret, der er mange der sælger covers, men lige netop de produkter du sælger synes jeg nærmest ikke jeg har set i Danmark. i hvert fald nogle af dem. Der er samtidig også en enormt høj avance på disse varer hvis man har den rigtige leverandør, og et kæmpe potentielt marked.

Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

De sælger da meget af det samme bare med et meget større udvalg her: http://www.tezzo.dk/

Undtagen de der stickers...

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

 

dimsen:

Ja, jeg mener det du sagde :)

Selve den aflange bjælke ser meget tom ud, samtidig så tror jeg det vil give mere salg at man kan se "iPad" Hey, jeg har en iPad! Hvis du forstår? man skal samtidig altid sørge for at vejen fra du kommer ind til siden, og til du har købt er så kort som muligt, så færrest muligt springer fra.

Hej igen :)!

Så er jeg helt med og kan kun give dig ret i at det skal gøres så kort og simpelt som muligt. Det vil jeg se på i morgen :)

Med venlig hilsen Marc.

Ung iværksætter med store drømme

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)