@Mikkel Olsen Du har ret. Har afprøvet din kode, men den hjalp ikke. |
Ja, den når slet ikke der til med disse fejl på siden.
Da det virkede lige før, virkede www-redirection også...
@Mikkel Olsen Du har ret. Har afprøvet din kode, men den hjalp ikke. |
Ja, den når slet ikke der til med disse fejl på siden. Da det virkede lige før, virkede www-redirection også... |
Bekræfter lige Mikkels udmelding om at leech.dk giver en bunke fejlbeskeder Strict Standards: Non-static method JLoader::import() should not be called statically in /home/letechdk/public_html/libraries/joomla/import.php on line 29 osv. Det er iøvrigt første gang jeg besøger sitet - så der burde ikke være cache problemer her :) Og iøvrigt super dejligt at se folk der frivilligt hjælper til ved en efter min mening mindre uheldig ikke-i-tids-nok-varslet- opgradering fra Meebox. Det er på ingen måde hensigsmæssigt at stille sine betalende kunder i en situation hvor der skal brandslukning til at få sin hjemmeside op og køre igen. Pointen må i høj grad være - tag dog og tænk på jeres kunder! |
Det kan være at der i dette tilfælde kræves en "server-side" ændring i php.ini filen.. Har du tjekket template-filen (index.php) om følgende kode står i toppen?: ini_set('error_reporting', E_ALL); ini_set('display_errors','On'); Her er en tråd der måske kan hjælpe dig videre: http://forum.joomla.org/viewtopic.php?p=2341591 Jeg læste at der var en med lignende problemer der har været nødt til at genstarte serveren for at løse problemet. |
Ja, har tjekket. Der står ikke noget... Jeg tror kvikfix'et i dette tilfælde her vil være at få Meebox til at lave ændringen i php.ini. Dog interessant at jeg fik det til at virke for en kort stund. :) |
Det er ret besynderligt.. Det lader til at selve .htaccess filen slet ikke bliver indlæst, hvilket jeg aldrig har oplevet før. Nu er det ikke til at vide hvordan Meebox har sat deres PHP op, men vi burde næsten sende dem en oversigt over "anbefalede" PHP setting ifølge Joomla 3 installeren, som vist nedenfor: |
Ja, det er som om, at "den" slet ikke når til htaccess filen. |
Ok, Bare for at være 100% sikker så har du omdøbt filen htaccess.txt til .htaccess - ikke? :) Og i configuration.php skal der være følgende indstillinger: public $error_reporting = 'none'; public $sef = '1'; public $sef_rewrite = '1'; |
Der er også en anden ting du evt. kan tjekke. Ifølge Joomla documentation kan dette være nødvendigt selvom det ikke altid er tilfældet: Open |