Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kuyatryk lancerer verdensklasse visitkort i Danmark

Side 1 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mvh
Asger Emborg

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mvh
Asger Emborg

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu står der 'helst PSD, jpg eller png' - hvorfor vil i ikke helst modtage dem i vector format, så som eps, eller ai, undre mig bare hvis det er professionelt tryk, hvorfor man så ikke bruger rigtige formater beregnet til tryk :)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Af vores erfaring har en ganske almindelig virksomhed eller privat person i Danmark ikke det store overblik over formater og opløsninger, og har ofte svært ved bare at uploade en fil. Derfor holder vi os til nogle standard formater som størstedelen af danskerne benytter. Vi har ikke lyst til at skabe forvirring, men vi modtager gerne de korrekte formater som er nemmere at arbejde i for os :)

Tak for dit spørgsmål.

Hilsen
Asger 

Mvh
Asger Emborg

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

  Jeg ville også i første omgang mene at der skulle have stået "helst ikke" foran "PSD, jpg eller png".

Dog vil jeg så tillade mig, på Kuyatryk's vejne, at sige at en PDF-fil i CMYK med skæremærker og en 2-3 mm. bleed nok vil være det sikreste.
Så burde det ihverttfald blive så godt som det nu kan lade sig gøre alt efter om kortene trykkes i digitaltryk eller offset. Hvis tryk eller farver ser underlige ud på det færdige visitkort, så er det ihvertfald ikke layoutets skyld, hvis det overholder de normale standarder for en trykklar PDF.

/Jesper

>> Og jeg kan så se at Asger at svarede imens jeg skrev.
Og enig - Det er ikke mange som har helt styr på hvad et trykklart layout og korrekte filformat er - men omvendt, så må man så også forvente det måske heller ikke bliver helt optimalt, set i forhold til det man afleverer og tror man får.

I MediaMouse har vi det meget passende ordsprog, som har en skarp tone men med et glimt i øjet: Vi kan ikke lave det bedre end det lort du afleverer til os... Wink

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Først og fremmest tak for dit input. 

Vores maskiner arbejder med 1,5 mm. bleed, og derfor er det ikke nødvendigt at kunden levere et design med yderligere bleed end nødvendigt.
For at slå det helt fast, så godtager vi gerne PDF, AI, EPS, PSD, TIFF, PSB, PNG, JPG,  eller hvad kunden nu skulle have sit visitkort design liggende i.
Vi bruger gerne lidt ekstra tid på at sørge for alt er perfekt før vi påbegynder en tryksag, så som redigering af designet hvis muligt.

Hos Kuyatryk har vi en vision om at levere et produkt til vores kunder, som hver eneste gang er perfekt.
Det er en stor mundfuld, men som et ungt trykkeri i Danmark, har vi også noget at skulle bevise i et konkurrencedygtigt marked

Hvis et dokument modtages som vi slet ikke kan arbejde med, eller vi ikke er tilfredse med slutproduktet, kontakter vi kunden for at finde en løsning.

Hilsen
Asger 

Mvh
Asger Emborg

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asger,

Jeg har sendt dig en privat besked.

Det ser rigtig spændende ud.

Kasper.

Fra København
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej kuyatryk,

Fedt at flere kommer på banen med spændende papirtyper. :)

Vil bare lige pointere at I ikke er de første i Danmark til at tilbyde tekstureret papir fra f.eks. Arjowiggins.

Vi har i omkring et år nu tilbudt de nævnte RIVES papirtyper, og ca. 100 andre. 

God dag til alle :)

Venlig hilsen 
Alex

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Tak for din besked.

Jeg har svaret med en uddybende besked om vores Rives papir serie.

Hilsen 

Asger

Mvh
Asger Emborg

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til alle som har skrevet, og henvendt sig til os på mail.

Flere har efterspurgt en direkte mail, derfor kan i kontakte mig på ae@kuyatryk.dk

Vi har så småt sat alting i gang, og vi håber på nogle flere friske aminoer som er nysgerrige efter eksklusive visitkort.

Mvh
Asger Emborg

Side 1 ud af 6 (56 indlæg)