Albert Einstein - Fornuftig mand. Vi har netop skudt denne uges visitkort produktion i gang, og vi glæder os meget til at vise vores kunder resultaterne. Hav en dejlig uge!
Vores papir flyver afsted, og I har næsten formået at tømme vores lager. Derfor har vi bestilt endnu mere papir hjem, og er klar til at gå i krig igen!
Skriv os en mail eller giv mig et opkald direkte, så kigger vi på hvad det lige præcis er I står og mangler.
Til dem der mangler visitkort design, klarer vi nu jobbet for små 200 kroner inkl. moms. Sådan her kom designet til at se ud som vi lavede for KBH Ejendomsservice.
Jeg skal have printet nogle visitkort. Og overvejer at bruge jeres service.
Jeg har måske overset det, men er det muligt at få tilsendt en gratis prøve, med jeres papir typer som man kan de fleste andre steder? Så man har en bedre mulighed for at vælge i stedet for at gøre det ud fra nogle billeder.
Fortsat god dag.
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Har lige modtaget et par prøver af de forskellige papir typer, og må bestemt sige at noget af det virker rigtig lækkert og bestemt noget jeg kunne finde på at bruge.
Tak for det Henrik, du skriver bare når det bliver nødvendigt.
Selvom vi for længst har solgt ud af alle papir typer, har vi besluttet os for at lade tilbudet køre videre (kun for Aminoer) på ubestemt tid.
Vi klarer ligeledes visitkort design for blot 200,- inkl. moms, og garanterer et resultat du bliver glad for. Hvis de første 2 udkast ikke skulle gøre tricket, så kan du få et tredje udkast eller din penge tilbage.