Fra på mandag vil vi tilbyde visitkort prøver, så man kan se vores unikke papir fra Mohawk & Rives før man bestiller. Prøven er gratis og tager 1-2 dage med posten.
Til afslutte denne dejlige uge vil vi minde jer om en mand vi alle savner:
Fra i dag af vil Kuyatryk tilbyde prøver på vores visitkort. Det giver alle en mulighed for at se den kvalitet som vi påstår skulle være "så fantastisk".
Der er stadig mulighed for at benytte sig af årets måske bedste tilbud på visitkort.
Spørg løs, så kan vi sikkert klare den opgave du står med. Hvis du gerne vil se et bevis på vores "verdensklasse visitkort", så sender vi gerne en prøve ud til dig.
Det er modtaget, det er også en utrolig lækker detalje men vi havde planer om at købe en "embossing" eller "letterpress" maskine først. Vi vender det i hvertfald lige igen.
Her er nogle af de seneste ordre vi har fået leveret:
Det er ellers et rigtigt flot visitkort og købs- og værdibevis.
Er det foldet, når I leverer det?
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Det er ellers et rigtigt flot visitkort og købs- og værdibevis.
Er det foldet, når I leverer det?
Dbh. John
Hej John,
Jeg tillader mig lige at svare (købs- og værdibeviset er alligevel min bestilling).
Jo, du har selvfølgelig helt ret i, at bambusur staves bambusur og ikke bamusur :-)
Der må være en fejl i trykfilen jeg har sendt til Kuyatryk, og det er derfor ikke deres fejl - men min designers. Nu bliver det spændende at komme hjem på lageret i aften, og se om hele bestillingen ser sådan ud! Godt spottet - og tak, tror jeg nok ;)
Det er ikke foldet, men simpelthen forside og bagside.
Det er ikke foldet, men simpelthen forside og bagside.
Aah ok. Jeg troede lige, at det var et 2-fløjet visitkort. :)
Men flot ser det ud.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn