Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når frustration når max. højde!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Alfa Trade House - House of Poo-Pourri & bliss Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Får ugentligt mailbesked fra potentielle købere på min magento webshop, at de ikke kan gennemføre købet. De skriver, at de bliver smidt af/ud. Det gælder både betaling med dan, visa og master. Webhop er hosted hos Webshop3/Skandiaweb som mener, at min butik er den eneste, der oplever, at kunderne ikke kan få lov at lægge en ordre. 

Nu vil jeg ydmygst bede jer webshopejere hjælpe mig med at af-/bekræfte dette.

Altså: får du henvendelser fra dine kunder, der gerne vil købe, men hvor teknikken driller, så købet ikke kan gennemføres? I så fald så giv venligst et estimat på, hvor hyppigt det sker og cirka antal af henvendelser.

Hvis I har anden ide om, hvad denne tendens kan skyldes, hører jeg meget gerne fra dig.

Det er jo også ”sjovt” at se Analytics stien, når 16 ud af 17 der står i indkøbskurv forlader siden direkte? Altså uden af købe! Makes ME wonder. Håber at høre fra dig og jer.

Med venlig hilsen Tine Back

Fra Haderslev
Tilmeldt 26. Jul 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Express-sites Skrevet kl. 12:24

Hey Tine.

Kan man evt få et link til din webshop?

Freelance Web Design. www.express-sites.com

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Alfa Trade House - House of Poo-Pourri & bliss Skrevet kl. 12:42
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 12:55

Når jeg har valgt mig en vare klikket på "Læg i kurv" - så opdatere den siden også står der: "Din indkøbskurv er tom." - Du skal se og få brugertestet dit site :)

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 13:03

Det virkede da fint for mig (så det gjorde dit indlæg også :-))

Fra Haderslev
Tilmeldt 26. Jul 13
Fra  Express-sites Skrevet kl. 13:21

Virker fint for mig Tine.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:39

Tine:

naturligvis: www.poo-pourri.dk

Jeg bliver sendt tilbage til indkøbskurven når jeg vælger at gå til betaling. Så der er et problem i installationen - de skal nok have en af de lidt tungere udviklere på til fejlretning.

Det er ikke et generelt problem for webshopejere. Det sker ved fejl i installationen, templaten eller betalingsmodulet. Hvis der er et problem, skyldes det normalt at varen er udsolgt inden kundne når til checkout eller at betalingsgatewayen er offline i en kortere periode. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 13:43

jeg får også besked på om at min indkøbskurv er tom når jeg har tilføjet et produkt :o( 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Haderslev
Tilmeldt 26. Jul 13
Fra  Express-sites Skrevet kl. 14:39

Sikkert et dumt spørgsmål til jer der fik "Indkøbskurven er tom"

Huskede i at tilføje et produkt eller gik i direkte til betaling?

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 15:02

Tine:
Webhop er hosted hos Webshop3/Skandiaweb som mener, at min butik er den eneste, der oplever, at kunderne ikke kan få lov at lægge en ordre. 

Jamen så burde det da være en nem sag for dem, at rette fejlen, eller hvad mener de med den besked?

Du bør absolut ikke finde dig i så høj en frekvens af fejl.

Du bør tilgengæld få kigget lidt på brugervenligheden i din shop. Varerne frem øverst på første side, og mulighed for at lægge i kurv med det samme. Det er virkelig uheldigt, at der er en "Læg i kurv"-knap, som IKKE lægger varerne i kurv, men fører til en side med valgmuligheder, hvor man ovenikøbet selv skal indtaste antallet af ønskede varer.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)