Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App udvikling

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 30. Jul 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har længe gået og udtænkt forskellige applikationer i mit hoved. "Problemet" er blot at jeg ikke har erfaring med udvikling og lancering af app's, hvorfor jeg er på udkig efter en mulig samarbejdspartner.

Det ville være helt ideelt hvis du var bosiddende i midt/vestjylland, jeg bor selv i Holstebro. Derudover ville det være en fordel hvis du kan programmere applikationer, men det er ikke noget must.

Jeg har nogle forskellige ideer til specifikke forhandlere og andre ideer som er mere forretningskoncepter, hvor der er muligheder for at sælge en del reklameplads til diverse virksomheder.

Hvilket henleder mig til næste problematik, hvor meget koster en reklameplads i en applikation? Kan man sætte et ca. tal ud fra antal downloads eller hvordan opgøres dette normalt?

Jeg håber at høre fra jer.

Mvh.

Morten

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 12:47

Prøv Amino Freelancer

Omkring reklameplads, så er det jo svært at sige. Det kommer jo meget an på antal brugere, hvor meget tid de bruger i din applikation, hvordan er reklamen opsat og hvor tit konverteres brugere til salg.

Hvis du kan konvertere 10% af dine besøgende til salg, så kan du tjene enorme summer - men det er også ganske umuligt. Hvis din konverteringsgrad er ufattelig lav, nærmest ikke-eksisterende - ja, så kan du ikke tage meget for reklamepladsen.

Hvis du søger en formel for udregning af pris, så findes den ikke

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Holstebro
Tilmeldt 30. Jul 13
Skrevet kl. 14:00

Tak for responsen. Amino Freelancer ser fin ud, den vil jeg helt sikkert bruge i fremtiden.

Jeg søger dog som skrevet en samarbejdspartner som har erfaring med lancering af applikationer.

Min ide giver både mulighed for direkte salg for nogle virksomheder, men også "bare" reklamepladsen, hvorigennem man garanteret vil få ekstra omtale. ;-)

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 14:14

Så du vil have en samarbejdspartner der skal lave det hele uden, at være sikker på nogen form for indtjening? Hvad er dine kompetencer? Hvad bidrager du med? Hvor lang tid skal man forvente, at arbejde på dit projekt? Hvilket segment henvender disse apps sig til?

Der er mange spørgsmål som du ikke har svaret på, som du burde give svar på i tråden. Derudover er der virkelig virkelig mange, som søger det du søger og lige så mange har ikke held med det.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Holstebro
Tilmeldt 30. Jul 13
Skrevet kl. 14:22

KennM:
Så du vil have en samarbejdspartner der skal lave det hele uden, at være sikker på nogen form for indtjening?

Overhoved ikke! Jeg vil tværtimod samarbejde om at få udviklet app'en, om det er ved at hyre et firma til udviklingen eller ved hjælp fra samarbejdspartneren er uvist.

Jeg vil stå for salg af reklameplads og generel markedsføring af app'en.

Den henvender sig faktisk til et utroligt bredt segment, jeg vil sige alle i alderen 15-60 år kunne være interesseret i denne app.

Mht. tidsrammen så er forhåbningen at det bliver så tidskrævende at sælge reklameplads på app'en at det er et fuldtidsjob.

Jeg vil dog ikke lægge hele konceptet op her på siden.

Mvh.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 14:50

Hej Morten,

Samarbejdspartner lyder bare som én der skal have andele i virksomheden frem for løn. Men så synes jeg da du skal søge på Google og finde nogen virksomheder som udvikler apps.

Få skrevet ned, hvad denne app skal kunne, funktioner, design og alle andre ting som du sker som nødvendigt. Så kan du sende det skriv, når du har etableret kontakt til forskellige firmaer.

Fra Holstebro
Tilmeldt 30. Jul 13
Skrevet kl. 15:01

Mange tak for hjælpen Kenn, det er helt klart brugbart.

Jeg vil sætte mig ned og få udarbejdet en forretningsplan for denne "guld-app" :-)

Tilmeldt 11. Jun 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:03

Hej Morten

Prøv at tage kontakt til Benny fra firmaconnect, han er på amino.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 13:12

Du er velkommen til at sende en beskrivelse af din app til mig, så vender jeg den med mine udviklere og giver et bud på det. Så kan du forblive kun dig selv i din forretning og med mig/os som leverandør af software. Send mig en PM for yderligere information.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Tilmeldt 2. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:56

Hej Morten,

hvordan går det med din forretningsplan og app udvikling?

Jeg ser i en tidligere "tråd" at du var i Midtjylland/Holstebro, vores firma ligger i Kolding, med speciale i app og softwareudvikling.

Når din plan er klar, eller du kan komme generelt nærmere ind på hvordan din app skal se ud / fungere, kan vi måske hjælpe dig med tal på hvad det vil koste at udvikle. Måske i et samarbejde!

Vigtigst for dig, når du nærmer dig mulige samarbejdspartnere er, at have en "hemmeligholdelsesaftale" med som underskrives FØR du fortæller om din idé. Her er et link til en sådan standard kontrakt: http://startvaekst.dk/aftale_hemmelig_1

Har du spørgsmål til denne, spørg du bare.

Hilsen

Henrik

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)